کد خبر: ۱۴۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹
«شیرازه» با همکاری خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس برگزار می‌کند؛

فراخوان جمع‌آوری خاطرات آخرین سفر سردار شهید سلیمانی به شیراز و ساخت مستند خاطرات مردمی

«شیرازه» با همکاری خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان فارس در نظر دارد نسبت به مصاحبه و ساخت مستندی از خاطرات مردمی این سفر اقدام کند، در همین راستا از عکس‌های گرفته شده این سفر تعدادی انتخاب شده است؛ درصورت شناخت افراد حاضر در این عکس‌ها، جهت انجام مصاحبه با آن‌ها به شماره 09217237422 اطلاع دهید.
به گزارش سرویس ایثار و شهادت شیرازه، نخستین روز از دهه مبارک فجر سال ۱۳۹۶ سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس میهمان مردم شیراز بود که به عنوان آخرین سفر او به فارس و شیراز در تاریخ این استان ثبت و ضبط شد.

سردار سلیمانی با ظاهری بسیار ساده و بی‌آلایش و با چهره‌ای خندان در جمع مردم شیراز حضور یافت، تواضع و فروتنی از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود که نحوه برخورد و پاسخگویی او به مردم در این سفر بیانگر تواضع و فروتنی، این پرورش یافته مکتب امام خمینی(ره) بود.

در بدو ورود به شیراز پس از استقبال در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب، به گلزار شهدای این شهر رفت تا ادای احترام به مقام شهدا و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، مقدمه سفر یک روزه‌اش به سومین حرم اهل بیت(ع) باشد.

در حاشیه حضور سردار سلیمانی در گلزار شهدای شیراز، بسیاری از مردم به گرمی از او استقبال کردند و شعارهایی نیز در حمایت از اقدامات انقلابی او سرداده شد، او نیز با چهره‌ای خندان پاسخگوی مردم بود.

سردار سلیمانی در ادامه حضور در گلزار شهدای شیراز در مراسمی که مردم و خانواده شهید مدافع حرم سردار عبدالله اسکندری حضور داشتند از یادمان این شهید بزرگوار که پیکر مطهرش تاکنون به میهن بازنگشته است، رونمایی کرد.

سردار سلیمانی که با هدف شرکت در مراسم چهلمین روز ارتحال مرحوم آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی امام‌جمعه فقید شیراز به این شهر سفر کرده بود در ادامه سفر یک روزه‌ خود به شیراز در این مراسم شرکت کرد.

پایگاه خبری تحلیلی شیرازه  با همکاری خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان فارس در نظر دارد نسبت به مصاحبه و ساخت مستندی از خاطرات مردمی این سفر اقدام کند.

در همین راستا از عکس‌های گرفته شده این سفر تعدادی انتخاب شده، اگر شما افراد حاضر در این عکس‌ها را می‌شناسید جهت انجام مصاحبه با آن‌ها به شماره 09217237422 اعلام کنید.


انتهای پیام/ ر/ م

نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان