کد خبر: ۱۴۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹

روزی که ۲خلبان در شیراز آسمانی شدند

امروز ۲۵مین سالروز شهادت خلبانان جنگنده شکاری سوخو ۲۴ پایگاه هوایی شهید دوران است.
به گزارش سرویس رصد ایثار و شهادت شیرازه، ارتشیان همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران در خنثی سازی توطئه‌های مختلف دشمنان در اوایل پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی رشادت‌های بسیاری از خود به یادگار گذاشتند و با تقدیم ۴۸ هزار شهید والامقام همواره بر تارک این مرز و بوم می‌درخشند.

روزی که ۲خلبان در شیراز آسمانی شدند
۲۶ آذرماه ۱۳۷۴، سالگرد شهادت دو تن از خلبانان جنگنده_شکاری سوخو ۲۴ پایگاه هوایی شهید دوران بنام سرگرد خلبان شهید مصطفی مستوفی و سروان خلبان شهید محمد طاهرخانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: این دو شهید در سال ۷۴ برای حفظ و حراست از امنیت و عزت این آب و خاک و آرامش هم وطنان خود و دفاع از دین و آئین پاک و اعتقادات ناب اسلام و ولایت و قرآن پا در معرکه‌ی خطر گذاشتند و در حین انجام یک پرواز مهم عملیاتی به ملکوت اعلی پرواز کردند و جاودانه شدند و مدال زیبای شهادت را نصیب خود کردند.


روزی که دو خلبان در شیراز آسمانی شدند
روزی که دو خلبان در شیراز آسمانی شدند

امروز در این برهه حساس شیوع کرونا نیز نباید فراموش کنیم که همانند ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های هشت سال دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار شبکه بهداشت و درمان کشور با تمام توان به میدان آمده تا به ریشه کنی ویروس کرونا کمک کند قطعا این رشادت‌ها فراموش نشدنی نیست.

انتهای پیام/ ر / م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان