کد خبر: ۱۴۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۹
رئیس مجمع نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس:

تحقق شعار سال با افزایش بهره‌وری و کیفیت در خط تولید محقق می‌شود/ لزوم یکپارچگی زنجیره‌های مرتبط در حوزه صنعت در استان فارس

جعفر قادری رئیس مجمع نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس گفت: با افزایش بهره‌وری و کیفیت در خط تولید می‌توان در جهت تحقق شعار سال گام برداشت که صنعت خودرو علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، سبب ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار هم می‌شود.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه؛ جعفر قادری در بازدید از سایت ایران خودرو فارس با اشاره به اینکه استان فارس یکی از استان‌های برطرف کننده نیازهای ایران‌خودرو است که از ظرفیت آن برای استان برخوردار خواهیم شد، گفت: باید از ظرفیت‌های موجود برای ایجاد اشتغال و توسعه زیرساخت‌های صنعتی استان نهایت استفاده را برد و ما از افزایش تیراژ و ارتقای کیفی محصول تولیدی سایت فارس حمایت می‌کنیم. 

تحقق شعار سال با افزایش بهره‌وری و کیفیت در خط تولید محقق می‌شود/ لزوم یکپارچگی زنجیره‌های مرتبط در حوزه صنعت در استان فارس

وی با تاکید بر لزوم یکپارچگی زنجیره‌های مرتبط در حوزه صنعت در استان فارس افزود: ارتقای ظرفیت‌های تولیدی در سایت فارس به خصوص تنوع بخشی در تولید محصولات و ایجاد سالن رنگ و بدنه باید در دستور کار ایران‌خودرو فارس باشد تا بتوان ضریب اشتغال‌زایی در این شرکت را افزایش داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که اســتفاده از ظرفیت‌های استانی به خصوص در تامین قطعات خودرو ضروری است، تصریح کرد: افزایش تیراژ تولید و ارتقای کیفی محصولات تولیدی باید مورد توجه همه متولیان صنعت خودرو باشد.

قادری با تاکید بر این که با افزایش بهره‌وری و کیفیت در خط تولید میت‌وان در جهت تحقق شــعار ســال گام برداشت، گفت: صنعت خودرو علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، سبب ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار هم میشود.

رئیس مجمع نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس در پایان به صنعتی بودن فارس اشاره کرد و گفت: استان فارس در گذشته تامین مایحتاج کشور را بر عهده داشته توجه به معظلات که بخش کشاورزی بوده و امروز وارد فاز صنعتی شدیم که وضعیت رقابتی قابل قبولی خواهیم داشت بخش خودرو، آهن، نیکل، فولاد و... است که در آینده در خود استان نیازها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ ر/ م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان