کد خبر: ۱۴۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹
مدیر بنیاد علوم انسانی اسلامی آیت‌الله حائری مطرح کرد؛

پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد علوم انسانی اسلامی آیت‌الله حائری شیرازی راه‌اندازی می‌شود/ تلاش‌های خودمان در سال ۱۴۰۰ متمرکز می‌کنیم

محمدهادی ایمانیه گفت: طی سه سال گذشته ۳۰۸۶ مطلب جمع‌آوری شده و هفت هزار فایل صوتی به متن تبدیل شده است. سایت اطلاع‌رسانی در حال طراحی است و به زودی افتتاح خواهد شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، محمدهادی ايمانيه مدیر بنیاد علوم انسانی اسلامی آیت الله حائری شیرازی در مراسم بزرگداشت این عالم برجسته با تبریک روز پرستار با اشاره به تلاش های کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا گفت: با شیوع بیماری کرونا، جایگاه ویژه پرستار مشخص تر شد و امیدواریم که هر چه سریع تر با کمک خداوند متعال و تلاش های کادر درمان این بیماری به زودی ریشه کن شود.

وی با گرامیداشت سومین سال رحلت آیت‌الله حائری شیرازی، افزود: آیت الله حائری مدیریت بنیاد علوم انسانی و اسلامی را در اواخر عمر گرانبهایشان به بنده واگذار کردند. 

مدیر بنیاد علوم انسانی اسلامی آیت‌الله حائری با عنوان اینکه فعالیت‌های بنیاد را در راستای توسعه گذاشتیم، تاکید کرد: در سه سال اخیر عمده تلاش کردیم تا با همکاری دوستان در قم، برای جمع‌آوری نوارهای صوتی، مصاحبه‌ها و فیلم‌های آیت‌الله حائری اقدام های لازم را برداریم.

ایمانیه از راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد علوم انسانی اسلامی آیت‌الله حائری برای نشر و دسترسی آثار آیت‌الله حائری خبر داد و افزود: طی سه سال گذشته ۳۰۸۶ مطلب جمع آوری شده و ۷ هزار فایل صوتی به متن تبدیل گشته است. سایت اطلاع رسانی در حال طراحی است و به زودی افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به چاپ ۱۰ کتاب از آیت‌الله حائری تاکنون، خاظرنشان کرد: تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۰ تعداد کتب به ۲۰ جلد خواهد رسید. با لطف آیت الله کلانتری پژوهش کده علوم انسانی در مدرسه آقا باباخان راه اندازی شده است. با همکاری تعدادی از اساتید حوزه و دانشگاه  انشالله شاهد رشد این مرکز خواهیم بود.

به گفته ایمانیه؛ ۱۱۳ کلیپ، ۲۱ پادکست، ۷۰ عکس نوشته تولید شده و به مناسبت این بزرگداشت مسابقه تلویزیونی کتابخوانی از آثار آیت‌الله حائری برگزار خواهد شد و سعی می‌شود همانند برنامه‌های آیت‌الله قرائتی و انجام مسابقات بعد از کلاس، هر هفته در سیمای فارس این مسابقات را خواهیم داشت.

مدیر بنیاد علوم انسانی اسلامی آیت‌الله حائری در پایان گفت: تلاش‌های خودمان در سال ۱۴۰۰ متمرکز خواهیم کرد و در نظر داریم همکاری با کمیسیون اقتصادی مجلس بتوانیم نظرات آیت‌الله حائری شیرازی را در خصوص بانک‌ها و اقتصاد تبدیل به قانون شود.

انتهای پیام/ ح / م
نظرات بینندگان