کد خبر: ۱۴۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹
پزشک تیم‌های ورزشی استان فارس:

ورزش روح پاک و پهلوانی دارد / AFC روح پهلوانی را رعایت نکرد

پزشک تیم‌های ورزشی استان فارس گفت: فوتبال یک ورزش است که ورزش روح پاک و پهلوانی دارد که با توجه به این روح پهلوانی، AFC روح پهلوانی را رعایت نکرد و فوتبال را به نابودی کشیده‌اید و فقط در مقابل سیاه شدن ایران، لبخند زد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، حسین سلامی پزشک تیم‌های ورزشی استان فارس در گفتگو با شیرازه در خصوص نفوذ سعودیها در بازی پرسپولیس ایران گفت: متاسفانه کشور سعودی کشور خیلی با نفوذی است که توانست امروز ایران را سیاه کند.

وی به مظلوم بودن ایران اشاره کرد و افزود: ایران به علت مظلومیتش واقعاً مظلوم واقع شد که دیدیم پنالتی که روی ایران شد، بازیکنان اعتراض کردند اما داور حتی به VAR نگاه هم نکرده و فقط با گوشی ارتباط و تصمیم گرفت در صورتی که صحنه خطای بازیکن ایرانی را بیش از دوبار از زوایای مختلف نگاه کرد و من احساس می کنم نفوذ سعودی‌ها بود که به علت عدم حضور خودشان، خواستند ایران را حذف کنند.

پزشک تیم‌های ورزشی استان فارس به مافیای فوتبال اشاره کرد و گفت: مافیای فوتبال واقعاً کشورهای جهان سوم را نابود کرده‌اند و از دید یک ایرانی عنوان می‌کنم که ما نباید دامن بزنیم و نباید سیاست را وارد ورزش کنیم که متاسفانه ناخواسته سیاست را وارد ورزش کرده‌ایم که امروز نتیجه دامن زدن آنها هم مشاهده کردیم که آنها به هدفشان رسیده‌اند.

این دوستدار ورزش ایران به واکنش خود در پیج AFC اشاره کرد و گفت: بنده به عنوان یک ایرانی در پیج AFC اعتراض خود را بیان کردم و در کامنتی نوشتم فوتبال کثیف را شما به آن دامن زده‌اید، فوتبال یک ورزش است که ورزش روح پاک و پهلوانی دارد که با توجه به این روح پهلوانی، AFC روح پهلوانی را رعایت نکرد و فوتبال را به نابودی کشیده‌اید و فقط در مقابل سیاه شدن ایران، لبخند زد.

سلامی یادآور شد: AFC با این کارش ۸۵ میلیون ایرانی را ترور کرد و با احساسات آنان را به بازی گرفت و من متاسفم برای مسئولین کشوری که نفوذی ندارند تا از حق خود دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بغض گلویش را گرفته و در حال مصاحبه است ابراز داشت: بعد از اتمام بازی تمام اعضای خانواده اشک ریختند چه جوان ۱۴ ساله و چه من ۵۵ ساله که همچنان با بغض با شما مصاحبه می کنم.

این ورزش‌یار در پایان اظهار داشت: متاسفانه سیاستمداران سعودی توان دیدن برافراشته شدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشتند زیرا این یک بازی ملی بود نه یک بازی تیمی  و آنها  می‌دانستند که پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در جام حضور دارد.

انتهای پیام / ر / م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان