کد خبر: ۱۴۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹
در سالروز میلاد حضرت زینب(س)؛

۸۰۰ بسته بسته یلدایی و معیشتی در غرب شیراز توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) گفت: بیش از ۸۰۰ بسته یلدایی و معیشتی توسط ناحیه محمد رسول‌الله(ص) در بین خانواده‌های نیازمندان توزیع شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بیش از ۸۰۰ بسته یلدایی و معیشتی توسط بسیج جامعه زنان و حوزه‌های تابعه خواهران ناحیه محمد رسول الله(ص) در بین خانواده‌های نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز ضمن تجلیل از کادر درمانی مرکز بهداشت شهرک قمشه و درمانگاه بوستان شهرک گلستان از مدافعان کادر درمانی در بخش های مختلف فداکاری بی نظیری برای سلامت مردم در صحنه بیماری کرونا حضوردارند، گفت: در طرح شهید سلیمانی که با همکاری بسیج و مراکز درمانی در سه محور در قالب تیم سلامت با همکاری علوم پزشکی درمانگاه‌های مستقر شمال غرب، تیم نظارت بر اماکن عمومی برای رعایت مسائل بهداشت عمومی، تیم حمایت و پشتیبانی بر آسیب دیدگان با کرونا با حضور بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی دنبال می‌شود.

عباس بنایی افزود: در روز میلاد حضرت زینب (س) توسط مجموعه جامعه بسیج زنان ناحیه محمد رسول الله(ص) و حوزه‌های مقاومت خواهران بسته یلدایی و معیشتی پیش بینی و تهیه نموده‌اند که بالغ بر ۸۰۰ بسته از امروز به دست نیازمندان می‌رسد.

وی اظهار داشت: این اقلام توسط بسیج خواهران در قالب مایحتاج ضروری و خوراکی برنج، ماکارونی، رب، روغن و سه سری جهیزیه ،۱۰۰ بسته غذای گرم، توزیع لوازم بهداشتی و ماسک است.

انتهای پیام/ ر/ م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان