کد خبر: ۱۴۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۳ دی ۱۳۹۹
بسته اختصاصی ورزش «شیرازه»؛ ۱-

ورزش فارس در هفته‌ای که گذشت/ از معارفه برخی مسوولان ورزشی تا شکایت رسمی از داور فوتبال

هفته گذشته اتفاقات مختلفی در حوزه ورزش استان فارس رخ داده است، از معارفه برخی مسوولان ورزشی تا معرفی به تیم ملی که در بسته ورزشی «شیرازه» با یک خط خبر ورزشی به آن پرداخته‌ایم تا در کوتاه‌ترین زمان رویدادهای ورزشی استان فارس را انعکاس داده باشیم.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، هفته گذشته اتفاقات مختلفی در حوزه ورزش استان فارس رخ داده است از معارفه برخی مسوولان ورزشی تا معرفی به تیم ملی که در بسته ورزشی شیرازه با یک خط خبر ورزشی به آن پرداخته‌ایم تا در کوتاه‌ترین زمان رویدادهای ورزشی استان فارس را انعکاس داده باشیم.

- مجید اسماعیلی سرپرست جديد اداره توسعه منابع انسانی و پشتيبانی اداره كل ورزش و جوانان فارس منصوب شـد.

- سید محمدرضا حسینی دبیر هیأت فوتبال شیراز به عنوان رئیس هیأت فوتبال شیراز انتخاب شد.

- احمد احمدى بعنوان سرپرست جديد اداره ورزش و جوانان كازرون معرفى شد.

- ناصر پی‌خجسته رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شهرستان بختگان شد.

مهدى جلودارزاده بعنوان دبيرهيات دوميدانى فارس منصوب شد.

- فاطمه یوسفی از فارس به اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان دعوت شد.

- میثم دلخانی، محمدرضا گرایی، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی کشتی گیران فارسی دعوت شده به تیم ملی هستند.

- على كشتكار و حسن عمادى دو قهرمان استان فارس از سوى فدراسيون وزنه بردارى جمهورى اسلامى به اردوى تيم ملى جوانان دعوت شدند.

- ساره جوانمردى و سميرا ارم تيراندازان پارالمپيكى فارس اولين اردوى آماده سازى خود را در سالن تيراندازى فدراسيون جانبازان و معلولان آغاز كردند.

- فریبا خالدی معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان از کسب جایگاه نخست تیمی، تیم ملی ایران در بخش پومسه انفرادی با کسب 4 مدال طلا 1 نقره و 2 برنز خبر داد.

- یک دوره مسابقات تنیس روی‌میز میان دختران خردسال دوره ابتدایی به صورت مجازی برگزار گردید که در پایان این رقابت‌ها نفرات برتر شناخته شدند. 

- مریم جوانمردی از برگزاری دوره مجازی و آنلایــن کارگاه تغذیه، وبینار آنلاین روش تمرینی EMS و تحرک الکتریکی عضلات، وبینار دوچرخه ثابت سالنی، برگزاری چالشی تحت عنوان ورزش خانوادگی در قرنطینه خانگی، اولین دوره مسابقات ایروبیک مجازی، برگزاری مسابقاتی تحت عنوان همراه با فریزبی خبرداد.

- استاندار فارس در دیدار با رئیس فدراسیون تنیس روی میز بر تأمین اعتبار برای سالن تخصصی تنیس روی میز لارستان تأکید کرد.

- مجموعه انیمیشن زوج و مسیر با هدف آموزشهای ازدواج جوانان به همت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس تهیه و رونمایی شد.

- سیدتقی سهرابی مدیرکل صداوســیمای مرکز فارس دستور پخش زنده مسابقات تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز را صادر کرد.

- هادی چوپان به مقام چهارمی در مسابقات مستر المپیای لاسوگاس بسنده کرد.

- ورزش لاین بال در شیراز افتتاح شد؛ این بازی شباهت هایی با بازی های مثل هندبال، بسکتبال و کبدی دارد و از خصوصیات این بازی هیجان بالایی هست که برای بازیکنان و تماشاگران ایجاد می کند.

- تیم شهید شاملی کازرون با شکست ذوب آهن اصفهان همچنان صدرنشین لیگ برتر هندبال باقی ماند.

- تعدادی از کوهنوردان نیروهای مسلح استان فارس به قله ۲۸۵۵ متری عالم‌بین شهرستان داراب به مناسبت روز جهانی کوهستان صعود کردند.

- ورزش پاراگالیدر در لارستان راه‌اندازی شد.

ورزش فارس در هفته‌ای که گذشت/ از معارفه برخی مسوولان ورزشی تا معرفی به تیم ملی

- حاجی زاده مدیر کل ورزش وجوانان فارس گفت: در هشتمین هم اندیشی سالانه شورای پژوهش ادارات کل ورزش وجوانان کشور فارس استان برتر در حوزه پژوهش معرفی شد.

- دبیر هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان فارس گفت: بی توجهی به ورزشکاران پیوندی و بیماران خاص، درمان گریزی جامعه است.

- نائب رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: پویش ورزش در خانه برای فارسی‌ها در فضای مجازی راه اندازی شد.

- رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: با تصمیم فدراسیون هندبال، میزبانی مسابقات لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور که از 28 آذرماه به مدت یک هفته برگزار می شود، به لارستان رسید.

- غلامحسین روانروی نایب رئیس کمیته رزم گیلما استان فارس گفت: مسابقات رزم گیلما جام یادواره زنده یاد پهلوان داود حمیداوی قهرمان تیم ملی در چهار رده سنی و در دو بخش ممای و اوسیما و با حضور 350 ورزشکار گیلماکاران استان به صورت مجازی برگزار شد.

- حاجی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: بخش خصوصی ظرفیت‌های خوبی در ورزش شهر صدرا ایجاد کرده است.

- مهندس ناظم الشریعه رئیس تربیت بدنی شهر صدرا گفت: تلاش داریم ورزش را در بین خانواده‌های شهر صدرا نهادینه کنیم.

- فاطمه قشقایی نژاد مسئول بانوان کاراته سبک شوتوکان jska استان فارس گفت: مسابقات کاراته بانوان سبک شوتوکان JSKA اســتان فارس با حضور ۲۴۰ شرکت کننده به صورت مجازی با حضور شهرستان های شیراز، مرودشت، اقلید، سروستان، فسا، زرقان، بیضا و خرامه برگزار می‌شود.

- رسول معلم سرپرسـت تيم فوتبال شـهداى قشـقايى ازشـكايت رسمى اين باشـگاه از داور ديدار با رايكاى بابل خبرداد و گفت: در هفته‌هاى اخير تيم قشقايى از اشتباهات داورى بيشترين ضرر را ديده كه شاخص‌ترين آنها درديدار با رايكا بابل بود.

- مدیرکل ورزش و جوانان فارس در دیدار با فرماندار اقلید خبرداد: چهار پروژه ورزشی در دهه فجر امسال در اقلید به بهره‌برداری می‌رسد.

با بسته اختصاصی ورزش «شیرازه» روزهای چهارشنبه هر هفته همراه باشید. 

انتهای پیام/ ر/ م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان