کد خبر: ۱۴۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۰۴ دی ۱۳۹۹
در بازدید عضو شورای شهر شیراز بیان شد؛

روند انتقال کارخانه روغن نباتی شیراز تسریع یابد/ کلنگ‌زنی این کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی طی یک ماه آینده

 رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست شورای شهر شیراز در بازدید از کارخانه روغن نباتی شیراز بر تسریع در روند انتقال این این مکان به خارج از شهر تاکید کرد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، علی ناصری امروز در بازدید از کارخانه روغن نباتی شیراز بر روند تسریع انتقال این کارخانه به خارج از شهر شیراز تاکید کرد و گفت: کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری جلسه ای را با برنامه زمانبندی خروج کارخانه و تضمین های خاص و عملیاتی جهت امنیت شغلی کارگران برای حل مشکل انتقال این کارخانه تشکیل خواهد داد که حضورسهامداران اصلی در این نشست الزامی است.

روند انتقال کارخانه روغن نباتی شیراز تسریع یابد/ کلنگ‌زنی این کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی طی یک ماه آینده

وی با تاکید مجدد بر اینکه حضور سهامداران در جلسه تعیین تکلیف کارخانه ضروری است اظهار کرد: سهامداران و کارخانه در این محل حضور پیدا می کنند یا فقط ارز حاصل از فروش محصولات را به تهران منتقل کرده و دریافت می‌کنند. 

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: درآمد حاصل از کارخانه که به تهران منتقل می شود، روغن تولیدی هم که آنچنان که باید نصیب مردم شیراز نمی‌شود، پس سود این کارخانه برای مردم شیراز چه خواهد بود. 

ناصری خطاب به مدیرعامل کارخانه روغن نباتی با بیان اینکه از سال ۱۳۸۹ زمین در اختیار سهامداران کارخانه جهت انتقال آن به خارج از شهر قرار گرفته است و مقرر شده که تا سال ۱۳۹۶ خروج پیدا کنند، گفت: چه برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه انجام شده است.

علیرضا بیک‌محمدی مدیر داخلی کارخانه روغن‌نباتی در ادامه با اعلام این خبر که ظرف یک ماه آینده کلنگ‌زنی کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی انجام خواهد شد، افزود: گر چه نقشه جدید کارخانه آماده شده و مقدمات کار فراهم شده است اما تا اتمام پروژه و جابجایی نهایی قطعا بین دو تا سه سال زمان نیاز است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تولید روزانه کارخانه نیز عنوان کرد: روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ تن روغن در این کارخانه تولید می‌شود و گستره توزیع دنیز استان فارس است و هیچ یک از محصولات کارخانه به خارج از شیراز استان انتقال داده نمیشود.

در این بازدید رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز به همراه جمعی از معاونین و مسئولان شهرداری شیراز، فرمانداری، اداره صمت و استانداری از خط تولید کارخانه و قسمت پیش تصفیه خانه این واحد تولیدی بازدید کردند.

انتهای پیام/ س/ م
نظرات بینندگان