کد خبر: ۱۴۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۰۴ دی ۱۳۹۹

رئیس و هیات رئیسه جدید مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی فارس انتخاب شدند

منصوره طاهری طی انتخاباتی به‌عنوان رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان فارس و اکبر بانشی و حسین اسلامی به‌ترتیب برای دو سال به عنوان نایب رئیس و دبیر این مجمع انتخاب شدند.
به گزارش سرویس رصد فرهنگی  شیرازه، انتخابات هیات رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان فارس با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس و اعضای این مجمع انتخاب شد.

مهر نوشت: مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در این نشست که با انتخابات هیات رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان فارس همراه بود، اظهار کرد: باید بتوانیم با کمک افراد فعال و توانمند در هیأت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان فارس مشارکت گروه‌های مردمی و فعالان فرهنگی را در مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر کنیم.

بنابه اظهار حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی؛ استفاده از ظرفیت بالای پایگاه فرهنگی اجتماعی استان فارس و زمینه‌سازی و تسهیل‌گری فعالیت‌های مردمی، فرهنگی و مذهبی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است که باید از مردمی بودن تشکل‌های فرهنگی دینی با رویکرد جدید مطالبه گری و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب حمایت کند.

بنابراین گزارش؛ در این نشست طی انتخاباتی، منصوره طاهری با رای اکثریت به عنوان رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان فارس انتخاب شد.
رئیس و هیات رئیسه جدید مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی فارس انتخاب شدند

اکبر بانشی و حسین اسلامی نیز در این انتخابات به‌ترتیب برای دو سال به‌عنوان رئیس، نایب رئیس و دبیر مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان فارس انتخاب شدند.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان