کد خبر: ۱۴۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۶ دی ۱۳۹۹

خانه متفاوت مادر ۳شهیدی که رهبر معظم انقلاب هم از آن بازدید کردند

آخر هفته گذشته مادر شهیدان کارکوب زاده به فرزندان شهیدش پیوست وقتی برای عرض تسلیت در منزل مادر شهید حضور پیدا کردیم چیدمان متفاوت منزل مادر شهید جالب توجه بود.
به گزارش سرویس رصد اجتماعی شیرازه، آخر هفته گذشته مادر شهیدان کار کوب زاده به فرزندان شهیدش پیوست وقتی برای عرض تسلیت  با سرهنگ بختیاری مسئول بسیج مداحان و هیئت های مذهبی استان قم و هیئت همراه وی در منزل مادر شهید حضور پیدا کردیم چیدمان متفاوت منزل مادر شهید جالب توجه بود.

خانه متفاوت مادر سه شهیدی که رهبر انقلاب هم از آن بازدید کردند
پایگاه خبری تحلیلی قم فردا نوشت: مادر سه شهید والامقام عبدالخلیل،جلیل و منصور کارکوب زاده  و آزاده محمد رضا کارکوب زاده به فرزندان شهیدش پیوست.

وی عمر خود را در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب گذراند و سال ها بود بخشی از منزل خود را به یاد فرزندان شهیدش به حسینیه تبدیل کرده بود.

این مادر همزمان با آغاز جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی، فرزندانش را راهی جبهه های حق علیه باطل کرد و در سال اول جنگ عبدالخلیل در آبادان به شهادت رسید.




جلیل فرزند دوم نیز در همان سال در عملیات منطقه تپه های مدن در 18سالگی به شهادت رسید.

محمد رضا و منصور نیز در سال سوم دفاع مقدس در عملیاتی به اسارت در می آیند که محمدرضا در سال69 به میهن بازمی گردد ولی تا امروز خبری از منصور 16 ساله  این مادر نیست.

سالها غم دوری از فرزندان و دلتنگی فرزند 16 ساله مفقود الاثر مانع فعالیت های انقلابی خانم کارکوب نبوده و منزل ایشان پایگاه اجتماعی جوانان انقلابی بوده است.

در سفر مقام معظم رهبری به قم در سال 89 و حضور رهبری معظم در منزل این خانواده شهید حضرت آقا خطاب به خانم کارکوب زاده می فرمایند:"من امشب بنا نبود قم بمانم ،فقط بخاطر نامه شما ماندم، برای اینکه بتوانم شما را ببینم.

انتهای پیام/ س/ م
نظرات بینندگان