کد خبر: ۱۴۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۷ دی ۱۳۹۹

نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان مُهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهر ویژه برنامه‌های نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را در این شهرستان تشریح کرد.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، عباس رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهر با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اربعین دانشمند هسته ای شهید فخری زاده بیان کرد: یکی از برنامه ها، راه‌اندازی پایگاه‌های اهدای خون با همکاری سازمان انتقال خون در مرکز شهرستان و مراکز بخش‌های تابعه به مدت دو روز در تاریخ های دوازده و سیزدهم دی ماه خواهد بود.

وی افزود: مراسم ختم قرآن و صلوات برای هدیه به ارواح مطهر شهدا، شهدای مدافع حرم، خاصه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی سراسر شهرستان با حضور همه امت ولایی و همیشه در صحنه شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت مهر گفت: ویژه برنامه اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها باحضور و سخنرانی دو تن از همرزمان و سرداران کشوری در مرکز شهرستان و بخش‌های تابعه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و سلامت، اجرای عملیات مواسات و کمک مؤمنانه برای نیازمندان، توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، همچنین برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با عنوان «من سلیمانی‌ام» توسط مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک برای گروه سنی کودکان از دیگر ویژه برنامه‌های بزرگداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان است. 

رضایی سایر برنامه‌های پیش بینی شده را به شرح ذیل برشمرد و گفت: اجرای سرود خیابانی، تولید و انتشار عکس نوشته و کلیپ، برگزاری اردوهای حهادی، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، غبار روبی قبور مطهر شهدا، رژه موتوری و خودرویی، شابلون نویسی خودرویی، دیوارنویسی، برگزاری و نشست‌های بصیرتی در فضای مجازی وحقیقی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ر/ م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان