کد خبر: ۱۴۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۹
نشست خبری اولین جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها؛ ۱-

تفکر ماندگار سردار شهید سلیمانی انقلابی و برگرفته از اسلام است/ عصر حاضر «عصر تفکر سلیمانی» است

محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس تفکر ماندگار سردار سلیمانی را یک تفکر انقلابی و برگرفته از اسلام دانست و گفت: عصر حاضر «عصر تفکر سلیمانی» است و با همین تقارن جشنواره «عصر سلیمانی‌ها» نام‌گذاری و در دو قسمت رویدادی و مسابقه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، محمد صحت رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در نشست خبری اولین جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها که در تلار حافظ شیراز در حال برگزاری است، با تسلیت دهه فاطمه (س) و فرارسیدن سالروز شهادت سردار سلیمان یسیدالشهدای مقاومت اظهار کرد: یک سال از شهادت سردار بزرگ مقاومت می گذرد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب به سالروز یوم‌الله شهید سلیمانی نزدیک می‌شویم.

وی با یادآوری یوم‌الله تشییع شهادت سردار سلیمانی که مردم در جای جای ایران و حتی جهان به میدان آمدند، افزود: مردم در این یوم‌الله حمایت خودشان از انقلاب را به منصه ظهور گذاشتند و این تفکر شهید سلیمانی است که ماندگار است و تا ابد ماندگار خواهد بود.

تفکر ماندگار سردار شهید سلیمانی انقلابی و برگرفته از اسلام است/ عصر حاضر «عصر تفکر سلیمانی» است

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، تفکر سردار سلیمانی را یک تفکر انقلابی و بر گرفته از اسلام دانست و گفت: امروز رسانه یک ابزار دقیق، مهم، اساسی و ریشه‌ای در انتقال پیام و تفکرات انقلابی است که باید تفکر سردار سلیمانی را به گوش همه جهانیان برسانیم.

صحت در ادامه سخنان خود در نشست خبری اولین جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها بیان کرد: برای انتقال تفکر شهید سلیمانی نیازمند یک جهش در سطح فضای مجازی و رسانه هستیم که این جشنواره در همین راستا برگزار می‌شود.

بنا به اظهار مسوول فضای مجازی بسیج فارس؛ عصر حاضر «عصر تفکر سلیمانی» است و با همین تقارن این اسم برای جشنواره انتخاب شد که این جشنواره در دو قسمت رویدادی و مسابقه‌ای برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش رویدادی این جشنواره گفت: این بخش استانی است که توسط گردان‌های سایبری در سطح استان به مدت سه روز اجرا می‌شود.

صحت بیان کرد: بخش مسابقه‌ای این جشنواره از ششم دی ماه تا یکم بهمن ماه ادامه دارد و از یکم بهمن تا ۱۲ بهمن بخش داوری است که در دهه فجر اختتامیه آن برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس اضافه کرد: افتتاحیه این جشنواره با حضور مسوولین استانی در سالن امام علی(ع) برگزار و با همکاری صداوسیمای مرکز فارس در شبکه استانی پخش می شود.

به گفته وی؛ بخش مسابقه جشنواره ملی تولید محتوای عصر سلیمانی‌ها در ۴ قالب فیلم کوتاه، پویانمایی، نرم‌افزار اندروید و پوستر با دو موضوع ویژه با عناوین «مکتب سلیمانی، ما ملت شهادتیم و ما ملت امام حسینیم» و چند زیر موضوع با عناوین «شهدای مقاومت، نفوذ، مذاکره، پیروزی انقلاب، ویروس کرونا، شهدای ترور و سواد رسانه‌ای خواهد بود که شرکت‌کنندگان می توانند آثار خود را به www.farsfestival.ir ارسال کنند.

صحت از اجرای دو برنامه ملی همزمان با جشنواره عصر سلیمانی خبرداد و افزود: مسابقه ای با محوریت وصیت شهید سلیمانی با 10 سوال اجرا می ‌شود که مخاطبین پس از مطالعه متن وصیت‌نامه در نشانی اینترنتی Savadrasane.ir/hajghasem به 10 پرسش پاسخ خواهند داد و نتیجه را در یافت می کنند.

مسوول فضای مجازی بسیج فارس با اشاره به زمان مسابقه از ۹ تا ۱۹ دی ماه، بیان داشت: شرکت کننده در صورت پاسخ صحیح به همه سوال‌ها، به مرحله قرعه کشی اضافه خواهد شد که به شرکت‌کنندگان به قید قرعه در اختتامیه بهمن ماه این جشنواره، ۵۰ جایزه ۲۰۰ هزار تومان، ۱۰۰ جایزه ۱۰۰ هزار تومانی و ۲۰۰ جایزه ۵۰ هزار تومانی و در کل 350 جایزه با همکاری اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس اهدا می‌شود.

به گفته رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس؛امضای مجازی با محوریت‌های «مکتب سلیمانی، نه به مذاکره با قاتلان حاج قاسم، انتقام سخت و آمریکای تروریست» از دیگر برنامه‌های این جشنواره اخواهد بود که سایت hozormajazi.ir این کار را به صورت آنلاین انجام می‌دهد و یک حضور جدی مجازی در اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خواهد بود.

تفکر ماندگار سردار شهید سلیمانی انقلابی و برگرفته از اسلام است/ عصر حاضر «عصر تفکر سلیمانی» است

صحت با اشاره به ملی بودن جشنواره سلیمانی‌ها، اظهار داشت: داوران انتخاب شده از فعالین کشوری این عرصه هستند که در حوزه رویدادی و جشنواره‌ای ۶۰ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است.

بنابرگزارش شیرازه، دبیرخانه دائمی جشنواره عصر سلیمانی از فردا در استان فارس آغاز به‌کار خواهد کرد و این جشنواره طی سال‌های آتی تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/ ح / م

نظرات بینندگان