کد خبر: ۱۴۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۹ - ۰۶ دی ۱۳۹۹
پویش «عشق به حاج قاسم» در شیرازه؛ ۵-

عشق و علاقه به حاج قاسم حدومرز نمی‌شناسد/ ارادت شهروندان عراقی به سردار دل‌ها+ فیلم و عکس

عشق و علاقه به حاج قاسم حدومرز نمی‌شناسد و این مهم را می‌توان این روزها در آستانه سالگرد شهادت ایشان به‌راحتی مشاهده کرد.
به گزارش سرویس رصد سیاسی شیرازه، عشق و علاقه به حاج قاسم حدومرز نمی‌شناسد و این مهم را می‌توان این روزها در آستانه سالگرد شهادت ایشان به‌راحتی مشاهده کرد.

پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شهروندان عراقی در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی عشق و علاقه خودشان به این شهید والامقام را به‌صورت‌های گوناگونی نشان می‌دهند.

عشق و علاقه به حاج قاسم حدومرز نمی‌شناسد/ ارادت شهروندان عراقی به سردار دل‌ها+ فیلم و عکس

از تولید کلیپ و عکس‌نوشته گرفته تا انتشار تصاویر ایشان در فضای مجازی و استورهای خودشان در واقع به هر نوعی که شده این ارادت قلبی را نشان می‌دهند.

در این میان باید گفت تجلیل شهروندان عراقی از شخصیتی است که در کنار مبارزان و جهادگران عراقی اجازه نداد که کشورشان در دام داعشی (که توطئه یهودی و آمریکایی بود) گرفتار شود.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو
 

در خصوص نقش حاج قاسم در حفظ عراق و شکست داعش می‌توان به این صحبت‌های مسعود بارزانی اشاره کرد که می‌گوید: زمانی که داعش به دروازه‌های اربیل رسیده بود با همه رؤسای جمهور کشورهای اروپایی و آمریکا تماس گرفتم جوابی نگرفتم اما زمانی که با حاج قاسم تماس گرفتم ایشان گفتند تا صبح مقاومت کنید و صبح که صدای حضور سردار حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد شنیده شد، عقب‌نشینی داعش نیز شروع شد.

انتهای پیام/ م

نظرات بینندگان