کد خبر: ۱۴۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۰۷ دی ۱۳۹۹
جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها» در شیراز کلید خورد؛ ۱-

تاکید مسوول فضای مجازی بسیج فارس بر اشاعه تفکر انقلابی شهید سلیمانی/ دشمن به دنبال حذف این تفکر از بستر فضای مجازی است

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در افتتاحیه جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها» با اشاره به تفکر سردار شهید سلیمانی و تلاش دشمن برای حذف این تفکر گفت: امروز آنچه که به صورت جدی باید دنبال شود، اشاعه تفکر سیدالشهدای جبهه مقاومت است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، محمد صحت رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در اولین جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها که هم‌اکنون در تالار امام علی(ع) شیراز در حال برگزاری است، به تفکر سردار شهید سلیمانی اشاره و اظهار کرد: تفکر سیدالشهدای جبهه مقاومت تفکری انقلابی و برخواسته از اسلام ناب است که این تفکر از تربیت و پرورش در مکتب امام خمینی(ره) نشأت گرفت و با سربازی ولایت زیر لوای رهبر معظم انقلاب تجلی پیدا کرد.

وی با بیان اینکه هرچند یک سال است که در سوگ و فراق شهید سلیمانی بسر می‌بریم، افزود: اما باید تفکر سردار سلیمانی را به گوش همه جهانیان برسانیم و امروز آنچه که به صورت جدی باید دنبال شود، اشاعه تفکر سیدالشهدای جبهه مقاومت است.

تاکید مسوول فضای مجازی بسیج فارس بر اشاعه تفکر انقلابی شهید سلیمانی/ دشمن به دنبال حذف این تفکر از بستر فضای مجازی است

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به حماقت دشمن در حذف سردار سلیمانی تصریح کرد: دشمن گمان می‌کرد با حذف  شهید حاج قاسم سلیمانی همه چیز تمام است،اما با این کار تفکر شهید سلیمانی چند برابر اشاعه شده و می‌شود  و تا به خود آیند، نابودی آن‌‌ها شکل گرفته است.

دشمن به دنبال حذف تفکر شهید سلیمانی از بستر فضای مجازی است 

صحت بیان داشت: اکنون نیز در بسترهای فضای مجازی شاهد مقابله و حذف تفکر شهید سلیمانی توسط دشمن هستیم و اگر یک اکانت در یک پلتفرم خارجی هشتگ شهادت را استفاده کند، تعلیق خواهد شد.

به گفته وی؛ اساس و ریشه انقلاب اسلامی بر اساس اسلام است و مهمترین مبانی اسلام نیز شهادت است؛ تصریح کرد:  این تفکر و آموزه به هیچ عنوان حدف شدنی نیست.

مسوول فضای مجازی بسیج فارس در بخش دیگری از سخنان خود در افتتاحیه جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها گفت: در این جشنواره قرار است جوانان مومن و انقلابی کشور جمع شوند و به رقابت در تولید محتوای دیجیتال با همین مضمون تفکر شهید سلیمانی‌ها بپردازند.   

نیازمند جهش در  انتقال تفکر شهید سلیمانی در سطح فضای مجازی هستیم

صحت با تاکید بر انتقال تفکر شهید سلیمانی در سطح فضای مجازی تصریح کرد: این انتقال تفکر نیازمند یک جهش در سطح فضای مجازی و رسانه است و جشنواره عصر سلیمانی‌ها بدین منظور پایه‌ریزی شده است؛ چراکه  فعالین این عرصه می‌دانند که یک کلیک در فضای مجازی معنی و مفهوم مختلفی نسبت به فضای حقیقی دارد.

تشریح بخش‌های رویدادی و مسابقه جشنواره عصر سلیمانی‌ها

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش رویدادی و مسابقه طراحی شده است، بیان کرد: بخش رویدادی، استانی است که توسط گردان‌های سایبری در سطح استان به مدت سه روز اجرا می‌شود.

مسوول جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها گفت: بخش مسابقه‌ای این جشنواره نیز از ششم دی ماه تا یکم بهمن ماه ادامه دارد و از یکم بهمن تا ۱۲ بهمن بخش داوری است که در دهه فجر اختتامیه آن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: افتتاحیه این جشنواره با حضور مسوولین استانی در سالن امام علی(ع) برگزار و با همکاری صداوسیمای مرکز فارس در شبکه استانی پخش می شود.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس  گفت: بخش مسابقه جشنواره ملی تولید محتوای عصر سلیمانی‌ها در ۴ قالب فیلم کوتاه، پویانمایی، نرم‌افزار اندروید و پوستر با دو موضوع ویژه با عنوان‌های «مکتب سلیمانی، ما ملت شهادتیم و ما ملت امام حسینیم» و چند زیر موضوع با عناوین «شهدای مقاومت، نفوذ، مذاکره، پیروزی انقلاب، ویروس کرونا، شهدای ترور و سواد رسانه‌ای خواهد بود که شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به www.farsfestival.ir ارسال کنند.

صحت افزود: دو برنامه ملی همزمان با جشنواره عصر سلیمانی نیز برگزار می‌شود که مسابقه‌‌ای با محوریت وصیت شهید سلیمانی با 10 سوال اجرا و مخاطبین پس از مطالعه متن وصیت‌نامه در نشانی اینترنتی Savadrasane.ir/hajghasem به 10 پرسش پاسخ خواهند داد و نتیجه را برخط در‌یافت می‌کنند.

وی بیان کرد: زمان مسابقه از ۹ تا ۱۹ دی ماه خواهد بود شرکت کنندگان در صورت پاسخ صحیح به همه سوال‌ها، به مرحله قرعه کشی اضافه خواهند شد و به شرکت‌کنندگان به قید قرعه در اختتامیه بهمن ماه این جشنواره، ۵۰ جایزه ۲۰۰ هزار تومان، ۱۰۰ جایزه ۱۰۰ هزار تومانی و ۲۰۰ جایزه ۵۰ هزار تومانی و در کل 350 جایزه با همکاری اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس اهدا می‌شود.

امضای مجازی با محوریت‌های «مکتب سلیمانی، نه به مذاکره با قاتلان حاج قاسم، انتقام سخت و آمریکای تروریست»

به گفته مسوول فضای مجازی بسیج فارس؛ امضای مجازی با محوریت‌های «مکتب سلیمانی، نه به مذاکره با قاتلان حاج قاسم، انتقام سخت و آمریکای تروریست» از دیگر برنامه‌های این جشنواره اخواهد بود که سایت hozormajazi.ir این کار را به صورت آنلاین انجام می‌دهد و یک حضور جدی مجازی در اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خواهد بود.

صحت بیان کرد:  داوران انتخاب شده در جشنواره سلیمانی‌ها از فعالین کشوری این عرصه هستند که در حوزه رویدادی و جشنواره‌ای ۶۰ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره عصر سلیمانی از فردا در استان فارس آغاز به‌کار خواهد کرد و این جشنواره طی سال‌های آتی تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/ ح / م
نظرات بینندگان