کد خبر: ۱۴۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۹
سریال فرار رو به جلوی اصلاح‌طلبان ادامه دارد؛

فرار نایب‌رئیس شورای هماهنگی دولت تدبیر به جای پاسخگویی/ تغییر موضع سخنگوی انتخاباتی استانی دولتی که آب خوردن مردم را به مذاکره گره می‌زد

مشخص نیست که علی‌اکبر صفوی سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی در استان فارس در فرار رو به جلویی، اعتراف به کم کاری کرده است تا تقصیر را به گردن دیگری بیندازند یا اینکه می‌خواهد «آن شعار آمده‌ایم تا اوضاع را اصلاح کنیم» را در ترغیب مردم برای رای دادن به رئیس دولت تدبیر و امید لاپوشانی کند، اگر واقعا شما اختیار۳۰ درصد داشتید، چرا با قول ۱۰۰ درصد، مردم را فریب دادید.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، علی‌اکبر صفوی هفتم دی‌ماه جاری در مصاحبه‌ای با ایسنا به ذکر توصیه‌هایی برای افزایش مشارکت مردم پرداخته که به نظر می‌رسد وی یا از حافظه شفاهی تاریخ سوءاستفاده کرده یا اینکه در حال تغییر موضع و رنگی غیر از بنفش امروز و سبز دیروز هستند تا از این منجلابی که با بی تدبیری دولت تدبیر در آن گرفتار شده‌ایم خود را مصون از نقد و ایراد بدانند.

اگر مصاحبه را بخوانید اصلا متوجه نمی‌شوید که این مطالب را کسی گفته که اتفاقا سخنگویی ستاد انتخاباتی روحانی در فارس را در کارنامه خود دارد و از کسانی است که در بی تدبیری‌های موجود سهم دارد، اما برخلاف دیروز هیچ‌نامی از مسوولیت‌های رنگارنگ خود در ستاد روحانی و تصمیمات کلان استان فارس و شورای تصمیم‌گیری اصلاح طلب این دیار نمی‌گوید.


فرار نایب‌رئیس شورای هماهنگی دولت تدبیر به جای پاسخگویی/ تغییر موضع سخنگوی استانی دولتی که آب خوردن مردم را به مذاکره گره می‌زداین استاد دانشگاه شیراز که بخوانید نایب‌رئیس شورای هماهنگی دولت تدبیر و امید در استان فارس در حالی می‌گوید که برخی از عملکردها بر اعتماد مردم تاثیر گذاشته و تنها راه افزایش مشارکت مردم در انتخابات و بازگشت درصد مشارکت به بیش از ۵۰ درصد واجدان شرایط را ترمیم و بازسازی اعتماد عمومی است که اشاره نمی‌کند عملکرد کدام دولت و حامیان استانی آن مشارکت حدود ۸۰ درصدی را به زیر ۵۰ درصد رساند. 

آقای صفوی این از عملکرد بد شما بود که آن اعتماد را از مردم گرفت، هر چند از نظام نستاند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی در استان فارس در ادامه مصاحبه می‌گوید که علت شرایط بد اقتصادی و کاهش ارزش پول ملی را صرفا نباید در عملکرد و رفتار آمریکا و انگلیس جستجو کرد، بلکه بخش زیادی از مشکلات ما خصوصا در حوزه اقتصادی داخلی است. اما فراموش کرده‌ است که وی سخنگوی استانی همان دولتی است که آمریکا را کدخدا می‌دانست و برای سخنان روحانی در وابسته کردن آب خوردن مردم به مذاکره با آمریکا و برجام سوت و کف می‌زدند و رای جمع می‌کردند.

اما بدتر از همه فرار رو به جلوی قائم‌مقام سابق دانشگاه شیراز است که می‌گوید یک عمر تقصیر را گردن دولت‌ها انداختیم در حالی‌که ۷۰ درصد اقتدار و اقتصاد کشور دست دولت نیست!!!

مشخص نیست که آقای نایب‌رئیس ستاد اصلاح طلبان حامی روحانی در استان، اعتراف به کم کاری کرده  است تا تقصیر را به گردن دیگری بیندازند یا اینکه می‌خواهد آن شعار آمده‌ایم تا اوضاع را اصلاح کنیم در مصاحبه با نشریه کاغذ را در ترغیب مردم برای رای دادن به حسن روحانی لاپوشانی کند. 

آقای استاد دانشگاه اگر واقعا شما اختیار۳۰ درصد داشتید، چرا با قول ۱۰۰ درصد، مردم را فریب دادید.

آقای صفوی نمی‌دانیم چطور در مصاحبه به احترام و جلب اعتماد سخن می‌گویید که در اعتراض فرهیخته‌ترین قشر جامعه یعنی دانشجویان در دانشگاه شیراز آنان را تهدید به اخراج از سالن کرده و سرکوبشان می‌کنید، البته جای تعجب ندارد چون هنوز پرونده سه دانشجوی معترض به شما مفتوح است و تاریخ فریاد جناب خاتمی در خاموش کردن صدای دانشجویان در سال ۸۳ در دانشگاه تهران را در ذهن دارد.

و اما آقای اصلاح‌طلب شما دیگر دیگر دم از وحدت ملی و احترام به رای مردم نزنید چون هنوز به یاد داریم که چطور نامه به رهبر معظم انقلاب زدید وانتخابات با مشارکت ۸۵ درصدی مردم را باطل خواندید و تابوت دموکراسی را در حرم شاهچراغ(ع) تشییع کردید و چه ناجوانمردانه وقتی رای نیاوردید، انتخابات را زیر سوال برده و وقتی رای آوردید آنرا سالم توصیف کردید.

مطمئنا مردم در همه کوران حوادث طبیعی و مشکلات غیر طبیعی که شما و دولتمردان حامیتان ایجاد کرده‌اید یک خط سیری دارند که همان ولایت است، ولایتی که لقلقه زبان شماست و اگر جایش باشد، سدی برای پنهان شدن شما در پس اوامری که هیچ‌گاه عمل نکردید، که اگر عمل می شد، امروز اسم جلب مشارکت مردم را نمی‌آوردید.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان