کد خبر: ۱۴۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۹
بسته اختصاصی ورزش شیرازه؛ ۲-

ورزش فارس در هفته‌ای که گذشت/ از مساعدت به تیم فوتبال فجر و قشقایی در شورای شهر تا برگزاری مسابقات در روز جمعه

هفته گذشته اتفاقات مختلفی در حوزه ورزش استان فارس رخ داده است از مساعدت به تیم فوتبال فجر و قشقایی در شورای شهر تا برگزاری مسابقات در روز جمعه که در بسته ورزشی «شیرازه» با یک خط خبر ورزشی به آن پرداخته‌ایم تا در کوتاه‌ترین زمان رویدادهای ورزشی استان فارس را انعکاس داده باشیم.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، هفته گذشته اتفاقات مختلفی در حوزه ورزش استان فارس رخ داده است از مساعدت به تیم فوتبال فجر و قشقایی در شورای شهر تا برگزاری مسابقات در روز جمعه که در بسته ورزشی شیرازه با یک خط خبر ورزشی به آن پرداخته ایم تا در کوتاه‌ترین زمان رویدادهای ورزشی استان فارس را انعکاس داده باشیم.

مساعدت به تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز به‌منظور حضور در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ در شورای شهر شیراز به تصویب رسید.

تیم هندبال شهرداری جهرم با شکست تیم نفت و گاز امیدیه با کسب 3 برد و یک باخت به عنوان تیم اول گروه خود راهی دور دوم مسابقات لیگ دسته اول بزرگسالان کشور شد.

جواد سولقانی، سید احمد جعفری، محمدعلی مقدید، احمد ساوهای، سید امیر رضوی غرب، علی رحیمی، رمضانعلی جیرود، حسین ذاکری، غالمرضا پناهی و مریم حاجیلو اسکی بازان دعوت شده در آلپاین هستند؛ همچنین حسن سو لقانی، صدیقه روزبه، پوریا خلیلتاش، مهرداد مهدیزاده، محمد جوز علیپور و اردلان طاووسی ۶ ورزشکار دعوت شده در اسنوبرد هستند.

علی کشتکار، علیرضا یوسفی و حسن عمادی سه جوان استان فارسی راه یافته به اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور هستند.

قاسم غضنفری بازیکن برجسته و با اخلاق شیرازی برای تیم ملی فوتبال هفت نفره اعزامی به مسابقات جهانی انتخاب شد.

محمد متین ظهرابی، علی محبت پور، محمد مهرادنیا، متین گلدان، ارسلان قشقایی و ابوالفضل رستمی شش نوجوان فارسی دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی هندبال سالنی و ساحلی کشور هستند.

فاطمه احمدي منش به عنوان مسول کميته کودکان هیأت فارس منصوب شد.

نصیر پیرانی به سمت رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش وجوانان فارس منصوب شد.

امیر سرتیپ دوم فوالدی از مهدی عطار اشرفی پیشکسوت وزنه برداری ارتش و کشور عیادت کرد.

رقابتهای لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور در حالی چهارم دی ماه ۹۹ در زنجان برگزار شد که تیم بانوان فارس به دلیل نداشتن حامی مالی در این رقابت ها شرکت نکرد.

تیم دارت صنعت آب و برق استان فارس در اولین دوره مسابقات مجازی دارت آقایان وزارت نیرو، علاوه برتصاحب یک مقام سوم انفرادی، بر سکوی دوم تیمی نیز ایستاد.

ورزش فارس در هفته‌ای که گذشت/ از مساعدت به تیم فوتبال فجر و قشقایی در شورای شهر تا برگزاری مسابقات در روز جمعه

رئیس هیأت ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان فارس گفت: اولین دوره از مسابقات مجازی رکوردگیری ورزش‌های زورخانهای شهرهای ایران با حضور ۱۴۸شرکت کننده از استان فارس در حال برگزاری است.

شهرآورد فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی تمام شد تا شیرازی‌ها امتیاز این بازی خانگی را بین خود تقسیم کنند؛ در حال حاضر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۲ امتیار در رده هفتم و تیم شهدای قشقایی با ۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در بازدید از مجتمع بزرگ صنایع آلومینیوم جنوب کشور گفت: انتظار این است که آلومینیوم جنوب در راستای مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ورزش ورود کند. 

مدیر کل ورزش وجوانان فارس در سفر یکروزه به شهرستان های مهر ولامرد ضمن بازدید از اماکن ورزشی وپروژه های نیمه تمام از پرستاران وکادر پرستاری بیمارستان فاطمه الزهرا(س)شهرستان مهر و بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد تجلیل نمود.

طرح ملی بازی و نشاط کودکانه، توسط کمیته بازی و ورزش کودکان هیأت ورزش های همگانی در فارس اجرا شد.

روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان فارس با انتشار اطلاعیه‌ای برای ثبت نام از علاقمندان به تصدی مسوولیت در هیات های نابینایان، کم‌بینایان و تکواندو استان فارس دعوت کرد.

رقابت‌های پرش با اسب و هنرهای رزمی سواره جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور بیش از 60 سوارکار آقا و بانو در جمعه ۱۲ دی ماه برگزار می شود.

نائب رئیس بانوان هیأت دوچرخه سواری فارس از برگزاری مسابقات استانی تایم تریل کوهستان ویژه بانوان در دو رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در روز جمعه ۱۲ دی‌ماه در بام سبز شیراز خبر داد.

مسابقات تیراندازی با کمان بزرگداشت بانوان المپیکی استان فارس در روز جمعه ۱۲ دی ماه ۱۳۹۹ در سالن ورزشی پهلوانان نصیری شیراز و در مسافت ۱۸ متر و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دو رشته ریکرو و کامپوند ویژه آقایان و بانوان برگزار می شود. 

انتهای پیام/  ر/ م

نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان