کد خبر: ۱۴۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۹

تاکید فرمانده‌کل ارتش بر وحدت نیروهای مسلح/ پای ولایت و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم

امیر موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: ملت ایران دشمنی دشمنان را به‌خوبی درک می‌کند و تحت تأثیر عملیات روانی و ترفندهای آن‌ها قرار نمی‌گیرد و مردم در حماسه ۹ دی بصیرت خود را به جهانیان و فتنه‌گران نشان دادند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در حاشیه اولین دوره مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص که به‌میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان به‌خیال خود مدت‌ها  فتنه 88 را طراحی کرده بودند تا بتوانند یک شکاف و تزلزلی بین ملت ایران ایجاد کنند، اما تک تک آحاد ملت بصیرت و ولایتمداری خود را در آن روز نشان دادند و به خیابان‌ها آمدند.

 فرمانده کل ارتش افزود: مردم با حضور حماسی خود بصیرت، ولایتمداری و بینش به‌معنای واقعی خود را به جهانیان و فتنه‌گران نشان دادند و با صدای بلند اعلام کردند که "به‌پای ولایت و آرمان‌های خود ایستاده‌ایم" و هرگز این ترفندهای دشمن برای ملت بزرگ ایران تأثیر نخواهد داشت.

امیر موسوی با بیان اینکه ملت ایران دشمنی دشمنان را به‌خوبی درک می‌کند و تحت تأثیر عملیات روانی و ترفندهای آن‌ها قرار نمی‌گیرد، ادامه داد: ملت ایران آن جایی که نیاز باشد ولایتمداری خود را نشان می‌دهد و روز 9 دی الگوی دوباره‌ای برای جهانیان شد که وقتی یک ملتی در برابر دشمن قرار می‌گیرد چگونه از آرمان‌های خود دفاع می‌کند و پای ارزش‌ها می‌ایستد.

فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین پیام برگزاری مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص را این‌گونه اعلام کرد که سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران (همگی ما) برای اجرای هرچه بهتر مأموریت‌های خود روز به روز برای افزایش مهارت‌ها و شایستگی‌های رزمی تلاش می‌کنند و به هیچ حدی بسنده نمی‌کنند.

وی گفت: امروز منطقه فارس میزبان برندگان نهایی مسابقات نظامی و مهارت شایستگی کل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و برگزاری این مسابقات کاری بسیار ارزنده در نیروی زمینی برای یک رزمنده، سرباز و نظامی است که مهارت و شایستگی رزمی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها است.

انتهای پیام/ ح / م
نظرات بینندگان