کد خبر: ۱۴۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۱۲ دی ۱۳۹۹
معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

۴۲ سال است که در حال مقاتله با باطل هستیم/ امید و مقاومت دو اهرم کارآمد برای شکست تحریم و نفاق است

معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در یادواره مجازی‌ «مکتب شهید سلیمانی» با اشاره به امید و مقاومت به‌عنوان دو اهرم شکست تحریم‌ها و نفاق گفت قدرت بی‌سابقه‌ جریان حق در طول تاریخ باعث ایجاد امید در حق‌طلبان و افزایش فشار از طرف دشمن باعث مقاومت می‌شود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، به مناسبت یکمین سال شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همرزمان ایشان و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، یادواره مجازی‌ «مکتب شهید سلیمانی» برگزار شد.‌

در این مراسم با روضه خوانی حاج امیر هنرور بمناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها، معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به بیان خصوصیاتی از مکتب شهید سلیمانی پرداخت. 

حجت‌الاسلام و المسلمین نوری با اشاره به قدرت و توانمندی بی‌سابقه جریان حق در سراسر دنیا گفت: از ابتدای خلقت دو جبهه‌ی حق و باطل در تقابل با یکدیگر بوده‌اند، هرچه قدرت جبهه‌ی حق بیشتر باشد، اقدام جبهه‌ی باطل شدیدتر می‌شود. و اکنون به برکت انقلاب اسلامی صدای حقیقت و اسلام همه‌جا شنیده می‌شود و در مقابل، دشمن هم بیشترین دشمنی‌ و برنامه‌ها را علیه جریان حق راه‌اندازی می‌کند. 

وی ادامه داد: ما اکنون ۴۲ سال است که در حال مقاتله با باطل هستیم، و دشمن هم شب و روز، با جنگ نرم، نیمه نرم، سیاسی، اقتصادی در حال حمله و تهاجم است. در این شرایط است که باید حرف از مقاومت زد.‌ چراکه وعده‌ی امام خمینی (ره) اتصال انقلاب اسلامی به ظهور حضرت مهدی(عج) است. 

معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به تحریم، نفوذ و نفاق بعنوان طرح دشمن برای غلبه بر جریان حق، ضمن یادآوری فتنه ۸۸ گفت: وقتی فتنه برچیده می‌شود، بصیرت رخ نشان می‌دهد. شیرینی بصیرت ۹دی حاصل تلخی چندین ماه تلاش دشمن برای ایجاد فتنه در کشور بود. 

وی افزود: جریان نفوذ و نفاق از دوران پیامبران تا صدر اسلام و ائمه همیشه بوده، از کفار نگران نیستیم و از نفاق‌ها نمی‌هراسیم، چراکه الگوی ما حاج‌قاسم ها هستند. 

حجت الاسلام نوری ادامه داد: ماموریت موسسه نشر فرهنگ شهادت فراگیری مکتب حاج قاسم و انرژی گرفتن از نام و سیره شهداست، با وجود فردی چون شهید سلیمانی که ۴۰سال بی‌وقفه برای دفاع از حق جنگید، الگویی تمام عیار برای مشق درس مقاومت داریم. 

وی در پایان بیانات خود با اشاره به امید و مقاومت بعنوان دو اهرم شکست تحریمها و نفاق افزود: قدرت بی‌سابقه‌ی جریان حق در طول تاریخ باعث ایجاد امید در حق‌طلبان، و افزایش فشار از طرف دشمن باعث مقاومت خواهد شد.

لازم به ذکر است یادواره مجازی «مکتب شهید سلیمانی» به همت موسسه نشر فرهنگ شهادت در فضای اسکای روم میزبان علاقمندان به سیره این شهید والامقام بوده است. 

انتهای پیام/ م


نظرات بینندگان