کد خبر: ۱۴۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۹
شامگاه ۱۳دی از داغی دیگر می‌گوید؛

عمار انقلاب به مالک اشتر پیوست/ خبر با آن سوزِ غمینِ نبودِ حاج قاسم عجین شد

چنین رقم خورد که هنوز، سالگرد مالک نرسیده، عمار انقلاب نیز به او بپیوندد؛ اما مطمئنا این پیوستن با یک خیالی آسوده است که دیگر این سید علی چون آن حضرت علی نمی‌شود، دیگر در این لشکر فقط یک مالک و عمار نیست، مالک‌ها و عمارها در حال رشد و نمو هستند و چنان زیاد هستند که یکی چون حججی با شاگردی فکری علامه و فرماندهی سردار، فقط با نافذه چشمش عاشورایی دیگر بپا می‌کند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سیدمحسن هاشمی فعال رسانه‌ای نوشت: همه آماده بودیم که با یک شب زنده‌داری در ساعت ۰۱:۲۰ بامداد به یاد مالک اشتر انقلاب، تجدید بیعتی کنیم با آنکه جانش رفت اما ذره ای از خاک و اقتدار ایران اسلامی نرفت. سرداری که دلها را ربود و در تنگنای فشار گروه‌های تکفیری چون ابری رحمت بر ملت‌های مظلوم منطقه باریدن گرفت.

خبر رسید، عمار نیز به مالک پیوست، خبر با آن سوز غمین نبود حاج قاسم عجین شد و ما را به یاد غربتی انداخت که علی علیه السلام داشت، هم مالک رفت و هم عمار...

سردار حاج قاسم سلیمانی چون مالک اشتر شمشیردار لشکر بود و پیشاپیش انقلاب در جبهه‌های نبرد مشغول مبارزه با دشمنی بود که آماده بود انتقام کشته‌های خود را در بدر و خیبر و صفین بگیرد، و سردار بصیرانه با تکیه بر مردمی بومی و جوانانی مشتاق شهادت، رشادتی از خود نشان دادند که بساط یکی از خطرناکترین جرموثه‌های غربی، عربی و عبری برچیده شد.

اما در درون مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی، عمارها هم ساکت نبودند و منتظر دستور نمی‌ماندند، آنها سال‌ها پیش از نبرد با داعشیان مسلح، به مبارزه با تفکری می‌پرداختند که می‌خواست علم ولایت را بر زمین زند، علمی که در دست سید علی خامنه‌ای بود و در ولایت مطلقه فقیه خود را نشان می داد، و در این جبهه سرداری دیگر بنام علامه مصباح یزدی، بجای شمشیر قلم می زد.

و چنین رقم خورد که هنوز، سالگرد مالک نرسیده، عمار انقلاب نیز به او بپیوندد. اما مطمئنا این پیوستن با یک خیالی آسوده است که دیگر این سید علی چون آن حضرت علی نمی‌شود، دیگر در این لشکر فقط یک مالک و عمار نیست، مالک‌ها و عمارها در حال رشد و نمو هستند و چنان زیاد هستند که یکی چون حججی با شاگردی فکری علامه و فرماندهی سردار، فقط با نافذه چشمش عاشورایی دیگر بپا می‌کند.

انتهای پیام/ م

نظرات بینندگان