کد خبر: ۱۴۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۹
مدیرکل کمیته امداد فارس:

۳۷۰۰واحد مسکونی برای نیازمندان فارس در دست احداث است

بذرافشان گفت: سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی با همکاری نهاد‌هایی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج و خیران برای نیازمندان این استان در دست ساخت است.
به گزارش سرویس رصد خبر اقتصادی شیرازه، محمد بذرافشان در حاشیه آئین واگذاری ۲۷ واحد مسکونی ساخته شده به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زرین دشت، گفت: تا پایان امسال تعدادی دیگر از واحد‌های مسکونی که در حال حاضر عملیات ساخت آن‌ها در دست انجام است، به مددجویان این نهاد واگذار خواهد شد که با احتساب آن شمار واحد‌های مسکونی واگذار شده در سال جاری در این شهرستان به ۶۰ واحد می‌رسد.

او با اشاره به کلنگ‌زنی یکی از واحد‌های مسکونی برای خانواده ایتام زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زرین‌دشت، بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمام کودکان یتیم استان فارس صاحب خانه می‌شوند تا دیگر هیچ یتیمی در فارس بی‌خانه نباشد و بی شک این امر با پرداخت صدقه، زکات و حمایت خیران سریع‌تر انجام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس افزود: مسکن، اشتغال و ازدواج سه اولویت مهم این نهاد حمایتی است و برای تحقق این هدف، تمام متولیان باید در کنار این کمیته تلاش کنند.

بذرافشان همچنین در ادامه این سفر، ۱۰ پنل خورشیدی را که با صرف پنج میلیارد ریال و با هدف درآمدزایی برای خانواده‌های محرومان ساخته شده و نیز مرکز نیکوکاری اهل بیت (ع) را در شهر حاجی‌آباد (مرکز شهرستان زرین دشت) افتتاح کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس همچنین در بازدید از شماری از طرح‌های اشتغالزای شهرستان زرین‌دشت گفت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با اجرای ۱۰ هزار طرح دانش بنیان، صنایع دستی، دامداری، کشاورزی و فرش در این استان اجرا شده است که با فعال شدن شماری از این طرح‌ها در این شهرستان، ۲۷۰ نفر مشغول به کار شده‌اند.

شهرستان زرین‌دشت در فاصله ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ ح/ م

نظرات بینندگان