کد خبر: ۱۴۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۹
با همکاری بسیج طلاب فارس و قرارگاه عمار منصوریه؛

۱۱۰۰پرس غذای گرم به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم در میان نیازمندان شیراز توزیع شد

مسوول حوزه علمیه منصوریه شیراز گفت: به مناسبت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ۱۱۰۰دست غذای گرم با همکاری سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان فارس و قرارگاه تبلیغی عمار منصوریه طبخ و میان نیازمندان توزیع شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علیرضا حدائق پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم طبخ و توزیع 1100 پرس غذای گرم در میان نیازمندان مناطق محروم شیراز، ضمن تسلیت به مناسیت شهادت یکمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: اخلاص، یکی از عالی ترین جلوه های وجودی شهید سردار سلیمانی بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سراسر تلاش شهید سلیمانی چه در دوران دفاع مقدس و چه در سپاه قدس همراه با اخلاص بود، اضافه کرد: وظیفه همه آحاد جامعه است که از تلاش های این شهید والا مقام تجلیل به عمل آورند، در همین راستا گروه جهادی عمار منصوریه با همکاری سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان فارس اقدام به طبخ و توزیع 1100 پرس غذای گرم در میان نیازمندان کرده اند.

مسوول مدرسه علمیه منصوریه طبخ و توزیع 1100 پرس غذای گرم به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی صورت گرفته است، عنوان کرد: امیدواریم با این کار گوشه ای از ارادت مبلغین قرارگاه عمار و بسیج طلاب فارس به آن شهیدانی که عزت و فخر و مجد برای جهان اسلام و امت اسلام آفریدند، باشد.

وی با قدردانی از سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان فارس خاطرنشان کرد: اجر و پاداش توزیع غذای گرم میان نیازمندان را به روح پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان هدیه می‌کنیم.

 انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان