کد خبر: ۱۴۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۲ - ۱۳ دی ۱۳۹۹
فرمانده سپاه فجر فارس:

شهید سلیمانی از تاثیرگذارترین افراد در شکل‌گیری تفکر و فرهنگ مقاومت است/ جوانان مومن و انقلابی راه سیدالشهدای مقاومت را ادامه می‌دهند

سردار بوعلی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص ولایتمداری و انقلابی‌گری است، گفت: نام و یاد این شهید والامقام همچون ستاره ای در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و راهی که او آغاز کرده توسط جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی ادامه خواهد یافت.
به گزارش سرویس فرهنگ ایثار و شهادت شیرازه، مراسم نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با حضور سردار یداله بوعلی، حجت الاسلام محمودی زاده و جمعی از مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح استان فارس به میزبانی سپاه فجر برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص ولایتمداری و انقلابی گری است، گفت: نام و یاد این شهید والامقام همچون ستاره ای در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و راهی که او آغاز کرده توسط جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی ادامه خواهد یافت.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه جنبه‌های مختلف سیره و زندگی این شهید والامقام بهترین الگو برای زندگی در ترازِ انقلاب اسلامی است، گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تمام هستی و زندگی اش وقف اسلام و انقلاب اسلامی بود و همواره با شجاعت مثال زدنی در میانه میدان نبرد نقش آفرینی می‌کرد.

حجت‌الاسلام محمودی‌زاده نیز در این مراسم با بیان اینکه مقاومت تنها راه پیروزی در مقابل استکبار جهانی است، گفت: شهید سلیمانی یکی از تاثیرگذارترین افراد در شکل گیری تفکر و فرهنگ مقاومت در منطقه بود و سهم بزرگی در پیروزی های جبهه مقاومت داشت.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر خاطرنشان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس نمونه هایی از پرورش یافتگان مکتب حسینی و عاشورایی هستند که تا پای جان بر عهد خود باقی ماندند و سرافرازانه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان