کد خبر: ۱۴۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۹
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس:

حاج قاسم سلیمانی توانست راهبرد آمریکا را درهم بشکند/ مکتب شهید سلیمانی برگرفته از عاشورا است

ظهراب قنبری مهارلو فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس با بیان اینکه قاسم سلیمانی توانست راهبرد آمریکا را درهم بشکند، گفت: در مکتب سردار سلیمانی برای نسل جدید به خصوص نوجوان برای سال‌ها ذخیره تربیتی و الگو داریم زیرا مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب عاشورا، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، ظهراب قنبری مهارلو فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس با اشاره به اینکه استان فارس بیش از ۷۲ مدافع حرم از جمله سردار استوار، شهید بی سر سردار حاج عبدالله اسکندری تقدیم کرده است، گفت: برای شناخت حاج قاسم می‌توان در طول چهل سال که استکبار جهانی ماهیت آن مشخص شده است اشاره کرد که از هر فرصتی برای ضربه زدن از جمله تحریم، ترورهای کور و جنگ هشت ساله که حضرت امام(ره)، جبهه جنگ را دفاع مقدس و دانشگاه تربیت انسان معرفی کرد.

وی شهید حاج قاسم سلیمانی را خروجی دفاع مقدس دانست و افزود: دفاع مقدس که رهبر معظم انقلاب فرمودند اقیانوس بیکرانی است که از گنجینه عظیمی است که در دل دفاع مقدس نهفته است، پس اگر در همه ابعاد به دفاع مقدس مراجعه کنیم اگر درست دفاع مقدس را تعریف و تشریح کنیم به جوامع خودمان و دیگر جوامع بزرگ اسلامی به هیچ مشکلی بر نخواهیم خورد که نمونه آن در تصاویر شهدا به خصوص حاج قاسم سلیمانی می‌بینیم.

 قنبری مهارلو با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی در مکتب امام و رهبری تربیت و پرورش یافت، گفت: حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه امام(ره) تربیت شد و دانش آموخت و در مکتب امام خامنه‌ای به کار گیری کرد که توانست منطقه را تکان دهد.

قاسم سلیمانی توانست راهبرد آمریکا را درهم بشکند/ مکتب سلیمانی برگرفته از عاشورا است

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس ادامه داد: از اول انقلاب دشمن دسیسه کرد برای خشکاندن درخت انقلاب که به لطف الهی و برکت خون شهدا و رهبری امام(ره) و مقام معظم رهبری انقلاب تداوم پیدا کرد و روز به روز هم گسترش داشت که چتر انقلاب اسلامی در کل منطقه سایه انداخته است.

همرزم شهید سلیمانی با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی توانست راهبرد آمریکا را درهم بشکند، افزود: دشمن در جنگ هشت ساله نتوانست قدم از قدم بردارد لذا کشورهای همسو با ایران را هدف قرار داد، زیرا هدف اصلی انقلاب اسلامی و ایران بود که داعش نمونه ای برای آن می توان نام برد که با پشتیبانی و امکانات ویژه بود.

قنبری به گفته مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی هم شجاع بود هم مدیر و هم مدبر بود، زیرا سردار سلیمانی دارای بعد بین المللی و بعد شخصی است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس بیان داشت: سردار سلیمانی رشد کرد و شاخص شد به خاطر اینکه خود را مطلقاً واگذار کرد به خداوند که این واگذاری هیچ ترسی برای این معنی و مفهوم نداشت زیرا در مکان‌هایی رفت و آمد می‌کرد که شاید یک لشکر هم از لحاظ نظامی نتواند برود.

وی در پایان به مکتب سلیمانی اشاره کرد و گفت: در مکتب شهید سلیمانی برای نسل جدید به خصوص نوجوان برای سال‌ها ذخیره تربیتی و الگو داریم زیرا مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب عاشورا، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/ ر/ م
نظرات بینندگان