کد خبر: ۱۴۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۱۴ دی ۱۳۹۹
نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس:

تحول در حوزه علمیه و تربیت عالمان متبحر در علوم انسانی از مجاهدت‌های آیت‌الله مصباح یزدی است/ این عالم انقلابی همواره مورد کینه‌توزی دشمنان داخلی و خارجی بوده است

آیت‌الله دژکام نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس با پیام تسلیتی در پی ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی گفت: این عالم انقلابی به گونه‌ای بوده که همواره مورد خصومت و کینه‌توزی دشمنان داخلی و خارجی واقع شده است، تحول در حوزه علمیه و تربیت عالمان متبحر در علوم انسانی خود منشاء خدمات و مجاهدت‌های چشمگیری است که باقیات صالحات برای آن فقید سعید است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در پی ارتحال آیت‌الله محمد‌تقی مصباح یزدی پیام تسلیتی صادر و اظهار کرد: این عالم انقلابی به گونه‌ای بوده که همواره مورد خصومت و کینه‌توزی دشمنان داخلی و خارجی واقع شده است، تحول در حوزه علمیه و تربیت عالمان متبحر در علوم انسانی خود منشاء خدمات و مجاهدت‌های چشمگیری است که باقیات الصالحات برای آن فقید سعید است.

تحول در حوزه علمیه و تربیت عالمان متبحر در علوم انسانی از مجاهدت‌های آیت‌الله مصباح یزدی است/ این عالم انقلابی همواره مورد کینه‌توزی دشمنان داخلی و خارجی بوده است
متن پیام تسلیت آیت‌الله دژکام نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"أَوَلَمْ يَرَوْا أَنَّا نَأْتِي الْأَرْضَ نَنْقُصُهَا مِنْ أَطْرَافِهَا".سوره مبارکه رعد آیه ۴۱
ارتحال متفکر جهان اسلام و فقیه عالیقدر تشیع، حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی اعلی الله مقامه الشریف موجب تاثر و تالم خاطر اینجانب شد.

هجرت الی الله آن فیلسوف متاله و فقیه متکلم، فراق عمار گونه‌ای است که مصداق اتم "إذا مات العالم ثُلم في الإسلام ثَلمة لا يسدّها شيء" است.

بینش سیاسی و منطق قوی ایشان در مبارزات قبل و بعد از انقلاب اسلامی و دفاع از حریم ولایت این عالم انقلابی به گونه ای بوده که همواره مورد خصومت و کینه توزی دشمنان داخلی و خارجی واقع شده است.

تحول در حوزه علمیه و تربیت عالمان متبحر در علوم انسانی خود منشاء خدمات و مجاهدت‌های چشمگیری است که باقیات الصالحات برای آن فقید سعید است.

رحلت آن استاد اخلاق را به حضرت ولی عصر اروحنا له الفداء ، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، علماء، روحانیون و بیت شریف و فرزندان معظم له تسلیت عرض نموده ، علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای ایشان و صبر و اجر برای جمیع بازماندگان از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان