کد خبر: ۱۴۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۱۴ دی ۱۳۹۹
همرزم شهید سلیمانی در مراسم سالگرد حاج قاسم در شهرستان خنج:

شهید سلیمانی با حذف داعش اسلام را نجات داد/ دولت آینده به مکتب سلیمانی نزدیک و حافظ خون حاج قاسم باشد

سردار اهوازیان همرزم شهید سلیمانی گفت: بیاییم در انتخابات ریاست جمهوری به کسی رای دهیم که به "مکتب سلیمانی" نزدیکتر بوده و روحیه انقلابی داشته باشد و بتواند دولتی تشکیل دهد که حافظ خون حاج قاسم باشد.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امشب با حضور اقشار مختلف مردم و شهرستان خنج، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد اهل‌البیت(ع) خنج برگزار شد.

 خنج ‌کهن  نوشت: در این مراسم سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان دفاع مقدس و کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی به عنوان سخنران ویژه در سخنانی ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی، به حضور داعش در سوریه و اقدامات ارزشمند شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: هنگامی که نیروهای داعش وارد سوریه شدند، ۹۰ درصد از خاک این کشور را گرفتند.

وی اظهار داشت: داعش متشکل از وهابی‌ها و سلفی‌ها بود و افرادی که می‌گویند داعشی‌ها بیسواد بودند، قصدشان این است که شهدای ما را کوچک کنند؛ چراکه فرماندهان داعشی، استاد و دکتر بوده و لیدرهای فرهنگی آنها نیز طلبه‌های فارغ‌التحصیل حوزه‌های علمیه وهابیت در پاکستان بودند.

این فرمانده دفاع مقدس ادامه داد: عربستان جاهل، حق مسلمانان خود را ضایع میکرد و مانند گاو شیرده به هر داعشی روزی ۵۰۰ دلار میداد تا علیه مردم سوریه اعم از شیعه و سنی بجنگد.

سردار اهوازیان هدف داعش را نابودی اسلام دانست و عنوان کرد: داعش به نام اسلام آمد اما هدفش نابودی اسلام بود، اما مدافعان حرم طلوع کرده و بچه‌های اهل‌سنت و شیعه ما جلوی نابودی اسلام را گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به حضور داعش در عراق، گفت: نیروهای داعشی در عراق نیز نفوذ کرده و بخش‌هایی از خاک این کشور را اشغال کردند. آنها از مرز کردستان به ۱۸ کیلومتری ایران نزدیک شدند، اما حاج قاسم سلیمانی به مردم گفت هیچ ترسی نداشته باشید، چرا که قرار است مدافعین حرم به جنگ داعش بروند.

کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی، عنوان کرد: داعش یک ایدئولوژی بوده و مانند یک نجاست به دامان اسلام چسبیده بود، اما حاج قاسم با حذف آن، اسلام را نجات داد.

همرزم شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم دروغگو نبود و نه تنها در صحبت، بلکه در عمل نیز به معنای واقعی صادق و راستگو بود، این شهید بزرگوار بین بچه‌های رزمنده در سوریه و عراق، هیچگاه لباس نظامی با درجه نمی‌پوشید، اما در محضر رهبر معظم انقلاب با لباس دارای درجه نظامی حاضر میشد و میگفت نمی‌خواهم برخی از شغال‌صفت‌ها فکر کنند رهبرمان تنهاست.

سردار اهوازیان ادامه داد: یکی از اقدامات مهم شهید سلیمانی که رهبر معظم انقلاب نیز در نماز جمعه بعد از شهادت سردار به آن اشاره فرمودند، آزادسازی یکی از شهرهای عراق بود که در محاصره کامل داعش قرار داشت. این شهر در محاصره کامل بود، نیروهای داعش به دروازه‌های شهر رسیده، در حال غارت شهر بودند و از راه زمینی هم هیچ راهی به شهر نبود، اما حاج قاسم شبانه با بالگرد وارد شهر شد و به کمک مردم رفت.

وی افزود: حاج قاسم کاری کرد که داعش بیش از ۱۰۰ کیلومتر از آن شهر عقب‌نشینی کرد و تا پایان جنگ نتوانست نزدیک شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه گفت: وقتی رهبرمان می‌گوید "مکتب سلیمانی"، یعنی ما بعد از نبوت و رسالت، بعد از آغاز تاریخ هجرت و پس از شهادت امام یازدهم، ۱۴۰۰ سال اسلام تئوری نشر دادیم و امروز عده‌ای جوان به عنوان مدافعین حرم به فرماندهی قاسم سلیمانی آمده و این تئوری را وارد فاز عملیاتی کردند.

سردار اهوازیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حضور نیروهای آمریکایی در اطراف ایران اشاره کرد و گفت: عده‌ای راه افتاده و می‌گویند آمریکا می‌خواهد به ما حمله کند! بدانید که آنها جرات حمله ندارند و تنها از ترس انتقام ما بابت خون سردار، در آماده‌باش هستند، اما ما ۴ برابر آنها آمادگی داریم.

وی اظهار داشت: به گفته سردار فدوی، در اقیانوس هند که ۲ هزار کیلومتر با ما فاصله دارد، ناو آمریکایی به محضی که عقب یا جلو می‌رود، ما نیز موشک‌هایمان را به سمت آن جهت می‌دهیم، ما الان موشک‌انداز رگباری داریم، یعنی می‌توانیم در هر ساعت بیش از ۴۰۰ موشک به سمت دشمن پرتاب کنیم.

سردار اهوازیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، گفت: کم‌کم داریم به انتخابات نزدیک می‌شویم و نکته طنز اینجاست افرادی که شهید سلیمانی و افکارش را نقد می‌کردند و در تشییع جنازه سردار حاضر نشدند، تصمیم برای کاندیدا شدن دارند!

وی بیان کرد: بیاییم در انتخابات ریاست جمهوری به کسی رای دهیم که به "مکتب سلیمانی" نزدیکتر بوده و روحیه انقلابی داشته باشد و بتواند دولتی تشکیل دهد که حافظ خون حاج قاسم باشد.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان