کد خبر: ۱۴۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۲ - ۱۵ دی ۱۳۹۹
رئیس اورژانس فارس در گفتگو با «شیرازه»:

تصادف زنجیره‌ای بلوار آفرینش شیراز ١١ مصدوم برجای گذاشت/ تصادفات امروز هیچ‌گونه فوتی به همراه نداشته است

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس فارس در گفتگو با «شیرازه» از یک تصادف زنجیره‌ای در شیراز و چند تصادف در نقاط مختلف شیراز خبر داد و گفت: این تصادفات هیچ فوتی به دنبال نداشتند.
به گزارش سرویس اجتماعی و حوادث شیرازه، محمدجواد مرادیان  در گفتگو با این رسانه از وقوع چند تصادف در نقاط مختلف شیراز و استان فارس خبر داد و گفت: سصبح امروز ۱۵ دی در پی تماس با مرکز پیام اورژانس شیراز، وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در بلوار آفرینش شیراز اعلام و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این تصادف زنجیره‌ای که ۵ پراید، ٢سمند، یک پژو ٤٠٥، یک کامیون و یک دستگاه اتوبوس بدون مسافر به هم برخورد کردند، ١١ مصدوم برجای گذاشت.

تصادف زنجیره‌ای بلوار آفرینش شیراز ١١ مصدوم برجای گذاشت/ تصادفات امروز هیچ‌گونه فوتی به همراه نداشته است

مرادیان ادامه داد: از این ١١ مصدوم ٨ نفر توسط تیم‌های امدادی اورژانس در محل حادثه درمان شدند و سه مصدوم دیگر توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال یافتند.

رئیس مرکز اورژانس فارس در ادامه این گفتگو با شیرازه به یک تصادف دیگر که امروز در محدوده زیر گذر صنایع رخ داد اشاره کرد و گفت: در این تصادف که یک دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه جیلی به هم برخورد کردند، تعداد ۵ مصدوم با ۳ آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.
 
مرادیان همچنین به تصادف دیگری که حصبح امروز ابتدای کیان‌آباد رخ داده بود اشاره کرد و افزود: در این تصادف یک دستگاه پراید و یک دستگاه ۲۰۶ به هم برخورد کردند که ۲ مصدوم بر جا گذاشت که هر دو به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

وی به تصادف محور کازرون- نورآباد هم اشاره کرد و گفت: در این حادثه یک دستگاه پیکان وانت و یک سمند به هم برخورد کردند که تعداد ششمصدوم بر جای گذاشت.
 
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس فارس در پایان با بیان اینکه در این حادثه ٣نفر به بیمارستان کازرون و ٣ نفر به بیمارستان نورآباد انتقال داده شدند، گفت: ٣ دستگاه آمبولانس  به محل حادثه اعزام شد که ٢ متعلق به اورژانس و یک دستگاه نیز مربوط به هلال احمر بود.

لازم به ذکر است که به گفته مرادیان این تصادفات هیچ‌گونه فوتی به همراه نداشته است.

انتهای پیام/ س/ م

نظرات بینندگان