کد خبر: ۱۴۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۱۶ دی ۱۳۹۹
گزارش «شیرازه» از فعالیت‌های بسیجیان شرق شیراز در سالگرد حاج قاسم؛

از برپایی موکب تا توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی با حفظ تکریم شهروندان+تصاویر

بسیجیان شرق شیراز در ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی همگام با دیگر مردم سومین حرم اهل بیت(ع) به برگزاری برنامه‌های مختلفی جهت عرض ارادت به ساخت حضرت زهرا(س) و شهید سلیمانی پرداختند.
به گزارش سرویس فرهنگ و اندیشه‌های دینی شیرازه، بسیجیان شرق شیراز در حوزه دو بسیج امام حسن مجتبی علیه‌السلام در آستانه ایام فاطمیه و همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی همگام با دیگر مردم سومین حرم اهل بیت علیهم السلام به برگزاری برنامه‌های مختلفی جهت عرض ارادت به ساخت حضرت زهرا سلام الله علیها و شهید سلیمانی پرداختند.

در این زمینه اقدامات مختلفی همچون برپایی موکب توسط پایگاه‌های شهدای توحید، شهید ذاکری و شهید خضری در بلوار گلستان و بلوار نصر و برنامه‌هایی همچون اهدای خون به نیازمندان با برپایی ایستگاه‌های محلی انتقال خون در بلوار فیض شیراز و منطقه ریاستی توسط پایگاه‌های بسیج حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و پایگاه بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام صورت گرفت.

همچنین بسته‌های معیشتی و بهداشتی نیز به همت خیرین و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و هیئت امنای مساجد تهیه شده و که بر اساس لیست‌ها و اطلاعاتی که از افراد نیازمند کرونایی تهیه شده است، با رعایت تکریم شهروندان توزیع شد.

معاونت فرهنگی هنری حوزه دو بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام نیز در راستای این برنامه‌ها با اجرای مسابقات فرهنگی و برپایی نمایشگاه و همچنین توزیع تراکت و تبلیغات محیطی مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی به ترویج مبانی مکتب حاج قاسم سلیمانی پرداختند.


انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان