کد خبر: ۱۴۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۹

سلسله گفتگوهای ویژه «شیرازه» کلید خورد/ رئیس مجمع نمایندگان استان فارس نخستین مهمان این ویژه برنامه است

ابراهیم عزیزی نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در نخستین گفتگوی ویژه از سلسله گفتگوهای ویژه «شیرازه»؛ عصر ۱۸دی‌ماه مهمان شیرازه و پاسخگوی سوالات این رسانه خواهد بود.
به گزارش سرویس سیاسی و پارلمانی شیرازه، سلسله گفتگوهای ویژه پایگاه تحلیلی خبری شیرازه با مسوولان و مدیران کل استان فارس، نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و فعالان عرصه‌های مختلف آغاز شده است.

سلسله گفتگوهای ویژه «شیرازه» کلید خورد/ رئیس مجمع نمایندگان استان فارس نخستین مهمان این  ویژه برنامه است

در اولین گفتگوی ویژه؛ ابراهیم عزیزی نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان فارس عصر روز پنج‌شنبه ۱۸دی‌ماه مهمان شیرازه  و پاسخگوی سوالات این رسانه خواهد بود.

این گفتگو در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و با موضوعات ویژه بودجه۱۴۰۰، سومین حرم اهل بیت(ع)  به عنوان راهبرد کلان توسعه شهر شیراز، اشتغالزایی و حمایت از صنعت و معیشت، پروژه‌های عمرانی بر زمین‌مانده، انتقال آب دریا به استان، تقویت قطب کشاورزی و گردشگری، خشکی تالاب‌ها، تاکید بر جایگاه نظارتی و حفظ همراهی نمایندگان در سال‌ پایانی دولت و جلوگیری از عزل و نصب‌ها و حواشی عزل‌ونصب‌های مساله‌دار انجام می‌شود.

هم‌استانی‌های گرانقدر می‌توانند سوال‌های خود را در موضوعات اشاره شده به شماره تماس 09385056715 در پیامرسان واتس‌اَپ ارسال کنند.

انتهای پیام/ ح/ م
نظرات بینندگان