کد خبر: ۱۴۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۹
با سخنرانی متخصصان داخلی و خارجی؛

برنامه‌ نشست‌های علمی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون اعلام شد

شش نشست تخصصی در ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور متخصصان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری مجازی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، کمیته علمی این رویداد نشست‌های تخصصی متنوعی را در قالب وبینار برای ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت فعالان حوزه اسباب‌بازی و عموم مخاطبان تدارک دیده است و برای نخستین بار چند متخصص خارجی نیز در این جشنواره به سخنرانی می‌پردازند.

بر همین اساس نشست‌های تخصصی (وبینار) «اسباب‌بازی و علوم شناختی با رویکرد بازی‌های شناختی»، «رویکردهای روان‌شناختی بازی و اسباب‌بازی برای گروه‌های مختلف»، «بررسی ابعاد فرهنگی-اجتماعی اسباب‏‌بازی و بازی»‏، «برندینگ و بازارسازی جهانی و منطقه‌ای در صنعت اسباب‌بازی»، «ضرورت‌سنجی پژوهش‌های علمی میان‌رشته‌ای در اسباب‌بازی» و «اقتصاد اسباب‌بازی، فروش و فروش‌مجازی در دوران پاندمی کووید ۱۹» به ترتیب در روزهای ۲۹ دی و اول، چهارم، ششم، هشتم و یازدهم بهمن از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

در این نشست‌‏ها، متخصصان مطرح بین‌المللی از کشورهای ترکیه، آلمان، هندوستان، فرانسه، دانمارک، امریکا, سوئد و سوئیس به سخنرانی خواهند پرداخت.

بر همین اساس، با توجه به مجازی برگزار شدن ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، امکان حضور تمامی مخاطبان از سراسر جهان در این وبینارها فراهم شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست‏‌های تخصصی به پایگاه جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

یادآوری می‌شود ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شورای نظارت بر اسباب‌بازی، انجمن تولید کنندگان اسباب‌بازی و ستاد توسعه علوم‌شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شعار «آینده را باید ساخت» در زمستان ۱۳۹۹ به صورت مجازی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ر
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان