کد خبر: ۱۴۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۱۷ دی ۱۳۹۹
فرمانده سپاه فجر فارس:

شهادت حاج قاسم در اصل سرآغاز و تصریح کننده فرهنگ مقاومت و مکتب سلیمانی شد

سردار بوعلی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی در اصل سرآغاز یک فرهنگ و یک حرکت جدید است، گفت: شهادت این شهید عزیز سرآغاز و تصریح کننده فرهنگ مقاومت و مکتب سلیمانی شد.
به گزارش سرویس فرهنگ ایثار و شهادت شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس امروز در یادواره نخستین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه فرهنگیان فارس با  تسلیت ارتحال آیت‌الله مصباح و گرامی‌داشت یاد شهدای مقاومت و شهید سلیمانی و 15هزار شهید استان فارس، با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب درباره شهادت شهید سلیمانی که این حادثه یک حادثه تاریخی معمولی نیست که در گذر زمان فراموش شود، اظهار کرد: این شهید عزیز و شهادت ایشان در اصل سرآغاز یک فرهنگ و یک حرکت جدید است، همان‌طور که واقعه غدیر یک فرهنگ برای ولایت و ولایتمداری و واقعه عاشورا، یک سرآغاز برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار شد، اینجا هم شهادت این شهید عزیز تصریح کننده فرهنگ مقاومت و مکتب سلیمانی شد.

وی با بیان اینكه وقتی اسم فرهنگ و مکتب آورده می‌شود یعنی برای همه موضوعات حرف برای گفتن دارد، افزود: امروز اگر نام امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و سردار شهید سلیمانی در دنیا بلند است چون کمال بر محبت است.

بنا به اظهار ارشد سپاه در استان فارس؛ شهید سلیمانی فارغ از جغرافیا، قومیت، مذهب،  دین و در دایره انسانیت هرجا حس کرد مظلومی حقش ضایع شده است، آنجا حضور یافت و نگفت مذهب و کیش آن چیست و برای همین است که خداوند این شهید عزیز را به این جایگاه رساند.

سردار بوعلی تصریح کرد: میلیون‌ها انسان عاشق  شهیدسرافراز سردار سلیمانی شدند، چون بوی عطر انسانیت در وجود این عزیز به مشام همه انسان‌های آزادی‌خواه و مسلمان رسید.

انتهای پیام/ ح/ م

نظرات بینندگان