کد خبر: ۱۴۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۹
مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان:

مصمم به تکمیل پروژه‌های با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد تا پایان دولت هستیم

خسرو ارتقایی مدیر کل دفتر فنی وزارت ورزش گفت: این وزارت مصمم است تا پایان دولت تدبیر و امید پروژه‌های با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد را به بهره‌برداری برساند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، خسرو ارتقایی مشاور عالی وزیر ورزش و مدیرکل دفتر فنی وزارت با سفر به استان فارس از ورزشگاه پارس، مجموعه حجاب و سالن ۶ هزار نفری در حال احداث شهر شیراز بازدید کرد.

ارتقایی با سفر به شهرستان فسا از اماکن و پروژه‌های در احداث این شهرستان نیز دیدن کرد و گفت: وزارت ورزش مصمم است پروژه‌های با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد را تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برساند.

مشاور عالی وزیر ادامه داد: پروژه سالن ۶ هزار نفری شیراز یکی از پروژه های بزرگ در حال احداث کشور است و ما در تلاشیم این پروژه بزرگ را تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل دفتر فنی وزارت در خصوص پروژه های ورزشی شهرستان فسا نیز گفت: ۱۵ پروژه در این شهرستان در حال احداث است که برای تکمیل این اماکن ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز می باشد.

وی افزود: ۲۰ درصد این پروژه ها با تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی پروژه های در حال احداث با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد شهرستان فسا با تخصیص اعتبار ملی تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.

در این سفر سید مجید سید مومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس و بیژن احمد پور رئیس گروه فنی ورزش و جوانان فارس خسرو ارتقایی مشاورعالی وزیر ورزش را همراهی می کردند.

انتهای پیام/ر
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان