کد خبر: ۱۴۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۹
فرمانده کل سپاه:

راهی جز تقویت قدرت بازدارنده دفاعی و تهاجمی نداریم/ اراده دشمنان علیه ایران را در نطفه خفه می‌کنیم

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در آیین رونمایی یکی از پایگاه‌های راهبردی موشکی نیروی دریایی سپاه در سواحل خلیج فارس، گفت: منطق ما برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی «قوی شدن» است.
به گزارش سرویس رصد سیاسی شیرازه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز (جمعه) با رونمایی یکی از پایگاه های موشکی نیروی دریایی سپاه در سواحل خلیج فارس، از بخشی دستاوردها و تجهیزات راهبردی زیر سطحی و موشکی این نیرو بازدید کردند.

سرلشکر حسین سلامی پس از  بازدید از یگان ها و سامانه های مستقر در این پایگاه ‌که بدون حضور اصحاب رسانه انجام شد، تصریح کرد: منطق ما برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی، قوی شدن است.

وی با اعلام اینکه دشمنان ما قدرت منطق ما را نمی‌پذیرند افزود: ما اعتقاد داریم دشمنان ما، قدرت منطق را نمی پذیرند بلکه بر منطق قدرت تکیه دارند، لذا برای جلوگیری از تحمیل اراده سلطه طلبانه و برنامه آنها، راهی جز تقویت قدرت بازدارنده دفاعی و تهاجمی برای ما وجود ندارد.

فرمانده کل سپاه  این مجموعه  را  از جمله تاسیسات نگهدارنده موشک های راهبردی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد و گفت: آنچه امروز در این مجموعه می بینید یکی از چندین تاسیسات نگه دارنده موشکهای راهبردی نیروی دریایی سپاه است که در آن، ستونی از موشک ها و سیستم های پرتاب آنها را ملاحظه می‌کنیم.

وی افزود: طول این ستون ها کیلومترها ادامه دارد و تعداد زیادی از این مجموعه ها در نیروی دریایی سپاه وجود دارد. الحمد الله نیروی دریایی سپاه  امروز  به کفایت و بلوغ قدرت دست یافته است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: این موشکها با برد صدها کیلومتر، نقطه زن و دقیق، با قدرت تخریب بسیار بالا و قادر به عبور از تجهیزات جنگ الکترونیک دشمن می باشند.

فرمانده کل سپاه با  اشاره به اینکه هم اکنون افسران جوان بیشماری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که سامانه‌ها را آماده برای هر گونه عملیات  آنی نگه می دارند، تاکید کرد: اگر اراده ای در شیاطین، مستکبران و دشمنان ما وجود داشته باشد، این جوانان شجاع و برومند، اراده آنها را در نطفه خفه می کنند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه پیشرفت های فناورانه در نیروی دریایی سپاه، به عنوان یک نیروی راهبردی ، از نظر کمی و کیفی بسیار قابل قبول است، افزود: در این نیروی مقتدر در سطح سامانه‌های اطلاعاتی کشف اهداف و سیستم‌های جستجوگر و همچنین سامانه های راداری متصل به سیستم موشکی،  پیشرفت های بسیار خوبی حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: موشک های نیروی دریایی سپاه  جزء پیشرفته ترین موشک هایی است که در عرصه نبرد های ساحل به دریا ، سطح به سطح، هوا به دریا ، دریا به هوا در رده بهترین  موشک های جهان است.

فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: هر لحظه نیاز باشد رزمندگان اسلام از منافع حیاتی ملت بزرگ ایران در آبهای نیلگون خلیج فارس و ماورای آن دفاع تهاجمی قدرتمندانه را خواهند داشت.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان