کد خبر: ۱۴۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۷ - ۲۰ دی ۱۳۹۹
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس مطرح کرد؛

ایمن‌سازی جاده‌ها و کاهش تلفات جانی در فارس/ ماه‌های منتهی به نوروز با اقدامات زودبازده ایمن‌سازی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس گفت: کاهش تلفات ناشی از حوادث ترافیکی برون شهری نتیجه اقدامات صورت پذیرفته در ایمن‌سازی راه‌ها با اقدامات زودبازده و کم هزینه در محورهای پایلوت استان بوده است.
به گزارش سرویس دریافت خبر اقتصادی شیرازه، علیرضا سیاهپور، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس در نشست مشترک شورای راهبردی تصادفات، شورای ترافیک و پنجاه و هفتمین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل‌ونقل و سوانح رانندگی استان فارس، گفت: کاهش تلفات ناشی از حوادث ترافیکی برون شهری نتیجه اقدامات صورت پذیرفته در ایمن سازی راه‌ها با اقدامات زودبازده و کم هزینه در محورهای پایلوت استان بوده است.

وی در ادامه گزارشی تحلیلی از تراکم تصادفات در برخی از شهرستان‌های استان را ارائه کرد و گفت: پایش آمار و اطلاعات تصادفات جاده ای توسط دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها و کارشناسان این اداره کل همواره راهکارهای اجرایی مناسب و مؤثری را پیش روی ما قرار می‌دهد که پس از تصویب در محورهای استان عملیاتی می‌شود.

سیاهپور خاطرنشان کرد: محورها و مقاطع با تراکم تصادفات و تلفات در استان شناسایی شده که در ماه‌های منتهی به نوروز با اقدامات زودبازده ایمن‌سازی خواهد شد.

علیرضا سیاهپور با اشاره به ضرورت حضور محسوس و نامحسوس پلیس راه در ماه‌های منتهی به نوروز گفت: تعامل دستگاه‌های خدمات رسان جاده ای خصوصاً پلیس راه و با مدیریت و راهبرد نماینده عالی دولت در استان و تلاش شبانه روزی مجموعه راهداری در کاهش تصادفات نتیجه بخش بوده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس همچنین خاطرنشان کرد: در راستای اهمیت اقدامات فرهنگی، اداره کل آموزش و پرورش استان در شبکه شاد و سایر رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب گام‌های مؤثری را برداشته اند که نیازمند استمرار این اقدامات می‌باشیم.

گفتنی است در پایان این نشست استاندار فارس به دلیل کاهش تصادفات در چهار سال متوالی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس و سایر دست اندرکاران این حوزه تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/ ح / م
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان