کد خبر: ۱۴۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۹

آتش‌سوزی مسجد الشجره در کازرون+تصاویر

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با اشاره به آتش‌سوزی مسجدالشجره در کازرون گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش آتش‌سوزی مسجد الشجره جنب پارک هزار و ۱۰۰ شهید، تیم‌های اطفای حریق ابتدا از ایستگاه شماره ۲ و پس از آن ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شده و عملیات اطفا را آغاز کردند.
به گزارش سرویس رصد شهرستان‌های شیرازه، پشنگیان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با اشاره به آتش‌سوزی مسجدالشجره در کازرون، اظهار کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش آتش‌سوزی مسجد الشجره جنب پارک هزار و ۱۰۰ شهید، تیم‌های اطفای حریق ابتدا از ایستگاه شماره ۲ و پس از آن ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شده و عملیات اطفا را آغاز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وی با اشاره به وجود حجم زیاد دود در ساختمان مسجد افزود: آتش‌نشانان همزمان با مهار شعله‌های آتش، عملیات تخلیه دود را با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت نیز انجام دادند.

پشنگیان ادامه داد: آتش‌نشانان سرانجام پس از ۴۵ دقیقه تلاش بی‌وقفه موفق به مهار کامل آتش شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با بیان اینکه در هنگام وقوع آتش‌سوزی کسی در ساختمان مسجد حضور نداشت، تصریح کرد: بر اثر آتش‌سوزی امروز، بخش‌های زیادی از ساختمان داخلی مسجد دچار دودزدگی شد و تعدادی از وسایل موجود در محل نیز در آتش سوخت.

انتهای پیام/ ر / م

نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان