کد خبر: ۱۴۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۹

در حاشیه اشغال مجلس آمریکا؛ آنکه باد بکارد طوفان درو کند!

طشت رسوایی دموکراسی آمریکا سال‌هاست که افتاده اما با کمک بوق‌های رسانه‌ای که در اختیار دارند نگذاشتن تا صدای آن شنیده شود.
به گزارش سرویس رصد خبر سیاسی شیرازه، انتخابات 2020 آمریکا و افشاگری‌های بایدن و ترامپ بر علیه هم  پرده ها را کنار زد و  چهره حقیقی آمریکا را عیان نمود.
 
دانا نوشت: آشوبهای بی سابقه چند روز اخیر آمریکا ، اشغال مجلس آمریکا توسط حامیان ترامپ و ادعاهای ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، سانسور اعتراضات آمریکا توسط رسانه هایی که در وقایع مشابه در کشورهای دیگر  آتش بیار معرکه بودند، همگی آمریکای بدون روتوش را نمایش گذاشتند.
 
از کشف آمریکا و به برده گرفتن سرخ پوستان که ساکنان حقیقی آن سرزمین بودند تا کنون ، آنچه که از آمریکا به خورد افکار عمومی جهانیان شده است، آمریکایی رنگ و لعاب زده بود؛  که انتخابات این دوره ریاست جمهوری آمریکا و اقدامات وحشیانه ترامپ در دوران ریاست جمهوریش  همه رشته های بافته شده را پنبه کرد و حقیقت آمریکا را نشان داد.
 
اشغال اتاق رئیس مجلس آمریکا و تخریب وسایل و خشونت پلیس بر علیه معترضان  و سانسور این اعتراضات در رسانه های مدعی آزادی بیان و نیز شبکه های اجتماعی همچون توئیتر و اینستاگرام و... چه تماشایی است؛ تماشایی است چرا که سالهاست سران  دولتهای مختلف آمریکا در کشورهای دیگر توطئه کردند و نیرو اجیر نمودند تا به خیال خود نظام های سیاسی آنجا که مخالف سیاستهای استکباری آمریکاست ساقط نمایند - نمونه بارزش ایران عزیز  است که فتنه امریکایی سال 88  و  دهها فتنه دیگر قبل و بعد از آن را از سر گذارند.
 
این روزها دیدن تصاویر  مردمی که از دیوارهای مجلس سنای آمریکا بالا می روند و ساختمان مجلس را اشغال و تخریب می کنند چقدر برای  آن دسته از نیروهای وطنی که آمریکا کعبه آمالشان بوده و هست درد آور است که آن آمریکای دموکراسی خواه که در ذهن خود ساخته بودند و آن را در کشور ترویج می دادند فرو ریخت و تفکرشان به سخره گرفته شد. نمونه این غصه شدید را می توان در سخنان کارشناس اینترنشنال سعودی دید که در گفتگو با این شبکه می گوید: "از این ناراحت هستم که ایرانی ها دیگر به آمریکا به چشم یک کشور مقتدر و آزاد نگاه نمی کنند!
 
حوادث این روزهای آمریکا ثمره توطئه هایست که دست کم در منطقه ما انجام داد و  " آنکه باد بکارد؛ طوفان درو می کند"  یقینا این آغاز طوفانی است که #افول_آمریکا را بیش از پیش آشکارتر می کند.

انتهای پیام/ح / م

نظرات بینندگان