کد خبر: ۱۴۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۹
معاون اجتماعی سپاه فجر فارس:

دوران دعوا بر سر اسم و لوگو و نوشتن صورت جلسات بی عمل گذشته است/ مردم کار می‌خواهند

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس گفت: به نظر می‌رسد وقت دعواهایی بر سر اسم، لوگو و نوشتن صورت جلسات بدون عمل گذشته و مردم کار و عمل می‌خواهند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمدجعفر دوستدار در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر و کارگروه فضای مجازی این شورا گفت: یکی از مهمترین مسائل در حوزه اعتیاد، بحث پیشگیری است که در این امر مجموعه های مختلف وظایفشان را درست انجام نمی دهند. وقتی فراگیری آسیب های اجتماعی محله به محله و منزل به منزل شده است، آنان که در این زمینه علی رغم مسئولیت، کاری انجام ندهند، مدیون مردم و خداوند هستند.

وی با اشاره به اینکه استان فارس در زمینه طلاق جزو پنج استان اول است، گفت: در سال 90 از هر 20 ازدواج سه طلاق داشتیم و در سال 97 از هر 10 ازدواج سه طلاق ثبت شده است و این خبر اگر مسوولین و مردم را به حرکت موثر وادار نکند، یعنی خسران!

دوران دعوا بر سر اسم و لوگو و نوشتن صورت جلسات بی عمل گذشته است/ مردم کار می‌خواهند

دوستدار گفت: استان فارس در حوزه اعتیاد هم شرایط مطلوبی ندارد و در اعتیاد دانش آموزی رتبه سوم و در اعتیاد کارگری بعد از سیستان و بلوچستان رتبه دوم در کشور دارد و راه برون رفت از این وضعیت این است که تمامی دستگاه های مربوطه با هم بر سر این موضوعات هم افزایی و همکاری داشته باشند.

دبیر کارگروه فضای مجازی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افزود: به نظر می‌رسد وقت دعواهایی بر سر اسم و لوگو و نوشتن صورت جلسات بدون عمل گذشته و مردم کار و عمل می‌خواهند.

دوستدار تاکید کرد: به جهت اثبات ادعایمان می گویم که مجموعه معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس با تمام ظرفیتی که در اختیار دارد، به ویژه نیروی موثر بسیج، تمام قد، آماده همکاری و هم افزایی با ارگان های متولی بحث اعتیاد خواهد بود.

انتهای پیام/ ح / م
نظرات بینندگان