کد خبر: ۱۴۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۹
همزمان با بهره‌برداری از پایگاه اطلاع‌رسانی و سامانه ثبت‌نام؛

دبیرخانه مجازی اولین جشنواره کتاب‌خوان و رسانه آغاز به کار کرد

دبیرخانه مجازی اولین جشنواره «کتاب‌خوان و رسانه» با هدف دریافت آثار منتشر شده خبرنگاران و اصحاب رسانه همزمان با بهره‌برداری از پایگاه اطلاع‌رسانی و سامانه ثبت نام آغاز به کار کرد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، همزمان با بهره برداری از پایگاه اطلاع رسانی و سامانه ثبت نام اولین جشنواره «کتاب خوان و رسانه»، دبیرخانه مجازی این جشنواره آغاز به کار کرد.

بر این اساس خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به نشانی (festivalpl.ir) و ثبت نام، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

اولین جشنواره «کتاب خوان و رسانه» با هدف زنده نگه داشتن فضای کتابخانه و کتابخوانی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اهمیت نقش مطالعه، تقویت ارتباط رسانه ها با کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مدیران کشوری و استانی و اعضای کتابخانه های عمومی، مسئولیت پذیری اصحاب رسانه در قبال خدمات و برنامه‌های کتابخانه های عمومی، ایجاد زمینه شکوفایی استعدادها و خلاقیت اصحاب رسانه در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر مردم ایران اسلامی با ظرفیت های فرهنگی، خدمات و برنامه‌های موجود در نهاد کتابخانه های عمومی کشور و در نهایت توسعه گفتگوهای عمومی و نخبگانی درباره کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

این جشنواره در سال پایانی قرن در موضوعات «کتابخانه»، «کتابدار»، «کتاب خوان»، «اهدای کتاب»، «کتابخانه و خانواده»، «مسئولیت اجتماعی نهاد کتابخانه های عمومی کشور»، «ترویج فرهنگ مطالعه»، «برگزاری محافل تخصصی در طول سال با رویکرد مورد نیاز ملی و استانی» مانند: «محافل ادبی»، «فضای مجازی و کتابخانه»، «توجه به نقش آموزش در کتابخانه های عمومی» و... برگزار می‌شود و فعالان عرصه رسانه می‌توانند آثار منتشر شده خود از تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ را تا ۱ بهمن ماه به دبیرخانه مجازی این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/ر / م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان