کد خبر: ۱۴۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۹

آخرین کشفیات «طرح صاعقه» ناجا در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در قالب طرح صاعقه در حوزه مواد مخدر ۲۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که در این راستا سه دستگاه خودرو کشف شده و ۱۵نفر دستگیر شدند، همچنین در حوزه پلیس آگاهی چهار باند سارق درون خودرو، دوباند سارقین موبایل و گردنبند قاپ همچنین دو باند سارقین کیف قاپ و هشت نفر سارق حرفه‌ای دستگیر شدند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار رهام‌بخش حبیبی امروزدر جمع خبرنگاران با بیان اینکه ماموریت اصلی نیروی انتظامی در راستای حفظ آرامش و آسایش مردم است، به اجرای طرحی جهت پاک‌سازی مناطق آلوده شهر شیراز و حومه این کلان شهر اشاره کرد و گفت: به همین منظور طرحی را با نام طرح صاعقه مشخص کردیم که در این طرح نیروی انتظامی طی یک هفته در سطح شهر شیراز و حومه جاهایی را شناسایی کرده و به جمع آوری باندهای اراذل و اوباش، قاچاقچیان، سارقین، مواد فروشان و معتادان متجاهر پرداخته است.

وی افزود: امروز صبح در پایان این طرح که با رمز یا فاطمه زهرا(س) شروع شد، اکثر مناطق آلوده شهر شیراز پاکسازی شده است، همچنین در این عملیات از منازل، تعدادی اسلحه سرد، گرم ، کالای قاچاق و اراذل و اوباش را جمع کردیم  تا عبرتی شود برای بقیه  افرادی که به دنبال نا امن کردن شهر و استان هستند.

سردار حبیبی با تاکید بر اینکه این طرح تنها گوشه ای از فعالیت های نیروی انتظامی است، اعلام کرد: این طرح تا زمانی که  مردم احساس آرامش کامل کنند ادامع خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه با بیان اینکه دو درخواست از مردم داریم، تصریح کرد: اول اینکه مردم اماکن و افرادی که آلوده هستند را حتما از طریق 110 به نیروی انتظامی اطلاع رسانی کنند، همچنین وقتی که در محله ای برای پاکسازی می رویم خانواده هایی که هم دست این افراد نیستند با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند.

حبیبی در ادامه با اشاره به اینکه در قالب طرح صاعقه در حوزه مواد مخدر  275 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف، شده است، افزود: در این راستا 3 دستگاه خودرو کشف شده و 15 نفر دستگیر شدند، همچنین در حوزه پلیس آگاهی 4 باند سارق درون خودرو، 2 باند سارقین موبایل و گردنبند قاپ همچنین 2 باند سارقین کیف قاپ، 8 نفر  سارق حرفه ای دستگیر شدند.

به گفته فرمانده انتظامی فارس در حوزه پلیس امنیت عمومی 40 دستگاه موبایل مسروقه، 4 رشته گردنبند طلا، 20 عدد کیف زنانه سرقتی کشف شده و  15 دستگاه رادیو ضبط مسروقه، 35 تیغه سلاح سرد، کشف و 17 نفر اراذل و اوباش نیز دستگیر شده اند.

حبیبی در پایان به توقیف 2 دستگاه خودرو، کشف 40 دستگاه ضبط خودرو، کشف 12قبضه اسلح شکاری غیرمجاز و 2 قبضه اسلحه جنگی غیر مجاز، اشاره کرد و گفت: در این راستا 10 دستگاه دوچرخه سرقتی و 4 دستگاه موتور سیکلت مسروقه، 27 تیغه سلاح سرد و 30 دستگاه موبایل مسروقه کشف و 10 نفر نیز دستگیر شدند که همه از اقدامات حوزه پلیس آگاهی شهرستان شیراز بوده است.

انتهای پیام/ س / م
برچسب ها: طرح صاعقه ، ناجا ، شیرازه
نظرات بینندگان