کد خبر: ۱۴۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۳۰ دی ۱۳۹۹
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس؛

برنامه‌های قرآنی کانون‌های مساجد فارس در طرح ایران قوی تا ۲۲ بهمن ماه ثبت می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس از ثبت برنامه‌های قرآنی کانون‌های مساجد فارس در طرح ملی «ایران قوی» خبر داد و گفت: مهلت ثبت برنامه‌ها در این طرح تا ۲۲ بهمن است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت‌الاسلام حسین امیدی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اجرای «ایران قوی» با مشارکت کانون‌های مساجد استان گفت: این طرح از برنامه‌های دومین رویداد ملی «فهما» است و از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برای اجرا ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی در رواق نور سامانه «بچه‌های مسجد» ثبت می‌شود و مهلت ثبت برنامه‌ها در این طرح تا ۲۲ بهمن است، افزود: ثبت هر برنامه امتیازی برای کانون به همراه دارد و به‌عنوان مثال ثبت یا به‌روزرسانی اجرای طرح «تلاوت نور» ۲۸۰ امتیاز خواهد داشت.

امیدی از ثبت‌نام اعضای بانو و آقا کانون‌ها در مسابقات قرآنی «مدهامتان» در این رواق خبر داد و گفت: در این مرحله ثبت‌نام ۱۰ نفر از اعضای کانون ۶۰۰ امتیاز لحاظ شده است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های قرآنی طرح ملی «ایران قوی» افزود: دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» و مسابقه تفسیر جزء هفت یا هشت قرآن کریم نیز در رواق نور ثبت می‌شود که هرکدام ۲۰۰ امتیاز خواهد داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس یادآور شد: همه برنامه‌های طرح ملی «ایران قوی» در ناحیه کاربری مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بارگذاری شده است و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید برنامه‌ها و اطلاعات کانون را در سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی https://bachehayemasjed.ir در سه شبستان «هنر»، «فرهنگ» و «نوآوری» با ۱۲ رواق «نمایش»، «سرود»، «قلم»، «فیلم»، «ترنج»، «نور»، «کتاب»، «دانش»، «رسانه»، «همدلی»، «کارآفرینی» و «فن آوری» برای کسب امتیاز و دریافت سرانه ثبت کنند.

انتهای پیام/ح/م
نظرات بینندگان