کد خبر: ۱۴۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
مدیرکل بهزیستی فارس؛

شهریه دانشجویان دارای معلولیت توسط بهزیستی به صورت کامل پرداخت می‌شود

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: با بازگشایی سامانه دانشجویی، دانشجویان دارای معلولیت از شهریه معاف می‌شوند و متقاضیان می‌توانند جهت تکمیل مدارک و یا ثبت نام اقدام نمایند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سید صادق کاشفی‌نژاد مدیرکل بهزیستی فارس از بازگشایی سامانه دانشجویی برای تکمیل ثبت نام دانشجویان دارای معلولیت خبر داد و گفت: کسانی که نقص در تکمیل پرونده خود دارند و یا تاکنون ثبت نام نکرده اند، می‌توانند اقدام نمایند.

وی افزود: دانشجویان وارد سامانه شوند و اطلاعات و مدارک خود را بارگذاری کرده تا بر اساس نوع معلولیت و یا دلیل تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتنشان تقسیم بندی شده و اقدامات لازم برایشان صورت بگیرد.

دانشجویان دولتی کمک هزینه تشویقی دریافت می کنند

کشفی نژاد با بیان اینکه دانشجویانی که در دانشگاه‌های دولتی و بدون پرداخت هزینه مشغول به تحصیل هستند نیز کمک هزینه تشویقی دریافت می کنند، اظهار داشت: پرداخت ۱۰۰ درصدی شهریه دانشجویان دارای معلولیت توسط سازمان بهزیستی انجام می گیرد.

وی ادامه داد: شهریه های دانشجویانی که اطلاعات آنها در مرحله اول راه اندازی سامانه بدست آمده است در حال پرداخت است. در مرحله دوم نیز بعد از پرداخت شهریه افرادی که بر اساس الزام قانونی ۱۰۰ درصد شهریه آنها پرداخت می‌شوند،صورت گرفته و پرداخت افراد گروه های بعدی آغاز می شود.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: شهریه تمامی دانشجویانی که از قبل وارد دانشگاه شده اند و همچنین دانشجویان اخیر تا پایان دوره تحصیل آنها پرداخت خواهد شد و نگران قطع شهریه نباشند.

وی خاطرنشان کرد: برای افراد دارای معلولیت خفیف و افراد دارای معلولیتی که در سه دهک بالای درآمدی قرار دارند نیز کمک هزینه‌ای برای شهریه دانشگاه پرداخت می شود، زیرا این افراد به دلیل شرایط خاص زندگیشان هزینه‌هایی بیشتر از افراد عادی جامعه دارند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان