کد خبر: ۱۴۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۹

بیش‌از ۱۹ هزار‌ مددجوی ‌کمیته ‌امداد ‌فارس از‌‌‌‌‌ طریق‌ آموزش توانمند شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: بیش از ۱۹ هزار مددجوی کمیته امداد فارس از آموزش فنی و حرفه‌ای بهره مند شدند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس با اشاره به توانمند سازی مددجویان با استفاده از آموزش های فنی و حرفه ای بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ هزار و ۳۷۴ نفر از مددجویان استان فارس در کلاس‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

محمد بذرافشان با بیان این که آموزش‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و از راه دور انجام شده است، افزود: برای آموزش این تعداد از مددجویان ۱۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال هزینه شده است که از این تعداد ۴ هزار و ۲۸۷ نفر آموزش‌های مقدماتی، ۷ هزار و ۲۲۶ نفر پایدارسازی و توسعه و ۷ هزار و ۸۶۱ نفر آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

به گفته این مقام مسئول، از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲ هزار و ۱۲۱ نفر از مددجویان با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال بابت کاریابی به مؤسسات و شرکت‌ها معرفی و مشغول به کار شدند.

مدیرکل کمیته امداد فارس در پایان از تمامی متخصصان و دارندگان مراکز آموزشی استان دعوت کرد تا به عنوان راهبر شغلی در زمینه آموزش مددجویان با کمیته امداد همکاری کنند.

انتهای پیام/ح/م
نظرات بینندگان