کد خبر: ۱۴۴۱۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۹

​نظام صنفی رایانه‌ای نقطه ثقل بخش خصوصی و دولتی است

​مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در دیدار با اعضای جدیدسازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان فارس، این سازمان را نقطه ثقل بخش خصوصی و دولتی بیان کرد و خواستار نقش آفرینی هر چه بیشتر نظام صنفی رایانه‌ای استان جهت رونق اکوسیستم کارآفرینی استان شد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان رکن اصلی حوزه فناوری اطلاعات، نقطه ثقل بخش خصوصی و دولتی است و نقش موثری در رونق اکوسیستم فناوری استان دارد.

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری بین این دو بخش نقش ویژه‌ای در رونق کسب و کار در صنعت فناوری استان دارد و برای هماهنگی جهت اجرای برنامه ها و انسجام بیشتر جهت تحقق چشم اندازها و اهداف مدنظر، خواستار تشکیل جلسات منظم و ماهانه با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان شد.

سهرابی در پایان با اشاره به ترکیب جدید اعضای نظام صنفی رایانه‌ای استان که در این دوره همگی جوان و پرانرژی هستند، ابراز امیدواری کرد و گفت: با همدلی بین اعضا و با حضور همه فعالان حقیقی و حقوقی صنعت فناوری اطلاعات استان فارس در قالب صنفی پویا و قدرتمند، شاهد تحول و توسعه هر چه بیشتر در بخش فناوری اطلاعات استان باشیم.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
0
سلام میشه ایشون به عنوان نماینده بخش دولتی و سازمان نظام صنفی توضیح بدن تا الان در این سه سال اخیرکه کلی با هم دل دادند و قلوه گرفتند چه گلی به سر اشتغال و غیره زدند .تموم کنید این تبلیغات و خبر درست کردن و شو بازی را.البته ابشون که سابقه کار در مجموعه سیاسی چون استانداری داره نسبت به اینگونه مسایل فکر میکنند خیلی استادند