کد خبر: ۱۴۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹

انتقاد شهردار شیراز از مطالعات کارشناسی نشده دانشگاه

شهردار شیراز گفت: قریب به چهار سال در بحث مطالعات جامع با دانشگاه قرارداد داشتیم و الان متوجه شدیم که این مطالعات به درد شهر نمی‌خورد و باید مسیر دیگری را دنبال کنیم.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز با اشاره به اینکه مطالعات ۴ ساله دانشگاه برای شهر راهگشا نبوده است، گفت: قریب به چهار سال در بحث مطالعات جامع با دانشگاه قرارداد داشتیم و الان متوجه شدیم که این مطالعات به درد شهر نمی‌خورد و باید مسیر دیگری را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: مطالعات داریم اما در حوزه اجرا فاصله داریم، لذا در کنار این مرکز پژوهش باید مسیر به سمتی رود که در حوزه اجرا راهگشا باشد و راهی نداریم جز اینکه کارهای پژوهشی و مطالعاتی در دستور کار قرار دهیم و نیازمند حرکت برنامه‌ای هستیم که برنامه ۲۰ ساله و ۵ ساله به روندی پیش رود که راهگشای روزها و سال‌های آینده باشد.

شهردار شیراز با ابراز خرسندی از پروژه‌های در دست اجرا بافت تاریخی بیان کرد: اکنون در بافت تاریخی ۳۲ پروژه در دست اجرا داریم که نوید میدهم بافت تاریخی تا سال آینده مسیر درخشانی را طی خواهد و بافت تاریخی به عنوان ظرفیت مناسب برای گردشگری خواهد شد.

به گزارش شیرازه، مركز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شيراز واقع در بلوار سيبويه خيابان علمدار مجاور پارك محله‌ای علمدار كوچه روبروی ورودی شماره 3 ساختمان شورای اسلامی شهر شيراز افتتاح شد. 

انتهای پیام/ ر / م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان