کد خبر: ۱۴۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹

افتخار رئیس شورای شهر شیراز بعد از ۳.۵ سال به تنها پروژه فرهنگی شیراز

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: افتتاح مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز تنها اتفاق بزرگی است که بعد از سه سال و اندی از عمر شورای شهر رخ داده ‌است.
به گزارس سرویس فرهنگی شیرازه، عبدالرزاق موسوی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با افتخار به اینکه بعد از سه سال و اندی از عمر شورای شهر شیراز توانسته است بزرگترین اتفاق را رقم بزند گفت: افتتاح مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز تنها اتفاق بزرگی است که بعد از سه سال و اندی از عمر شورای شهر رخ داده‌است.

وی پشتوانه علمی و تحقیقاتی را ضروری‌ترین بخش برای مردم دانست و افزود: هر چه تصمیمات ما از پشتوانه علمی و تحقیقاتی برخوردار باشد، می‌توان گفت تصمیمات در جهت صرفه و صلاح مردم است.

موسوی، محل این مرکز پژوهشی از دو جهت مهم دانست و گفت: محل این مرکز پژوهشی به جهت مجاورت در کنار مرقد مطهر احمدابن موسی(ع) قرار گرفته که ارتباط خوبی در جهت تقویت بنیههای فرهنگی دارد و نکته دوم به لحاظ تراکم جمعیت این منطقه است که این مرکزپژوهشی در لحاظ تغییر ساختار فرهنگی این منطقه می‌تواند گره‌گشا باشد.

مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز با شش هزار جلد کتاب تخصصی 

عبدالجلیل شریفی سرپرست مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز از مهرماه 98 آغاز شد، گفت: این مرکز پژوهشی در متراژ 200 متر مربع با شش هزار جلد کتاب تخصصی راه اندازی شده است.

به گزارش شیرازه، مركز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شيراز واقع در بلوار سيبويه خيابان علمدار مجاور پارك محله‌ای علمدار كوچه روبروی ورودی شماره 3 ساختمان شورای اسلامی شهر شيراز افتتاح شد.

انتهای پیام/ ر / م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان