کد خبر: ۱۴۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
رئیس صمت فارس خبرداد:

کشف انبار احتکار کالاهای اساسی به ارزش بیش از ۳۴ میلیارد ریال

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلفات اقتصادی از قبیل گران‌فروشی، احتکار و قاچاق را با ستاد خبری این سازمان یا سامانه ۱۲۴ اطلاع‌رسانی نمایند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی شود.
به گزارش سرویس دریافت خبر اقتصادی شیرازه، حمیدرضا ایزدی، از کشف انبارهای احتکار شده در کالاهای اساسی خبر داد و گفت: طی بازرسی های انجام شده توسط نیروهای بازرسی این سازمان و همکاری سپاه فجر استان کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم کشف شد که ارزش ریالی آن به میزان ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی به برخی از کالاهای احتکار شده اشاره کرد و افزود: این کالاهای احتکار شده از جمله کالاهای ضروری محسوب می‌شود که شامل انواع روغن خوراکی و سرخ کردنی، انواع برنج، چای، رب گوجه‌فرنگی و غیره می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از مراکز عمده و انبارها نیز به تعداد چهار پرونده قاچاق کالاهای ضروری تشکیل شده که ارزش آن بیش از ۷۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

ایزدی عنوان کرد: این کالاها شامل روغن زیتون، انواع نوشیدنی‌ها، قهوه و غیره می‌شود.

وی تاکید کرد: تمامی مراکز نگهداری کالا از جمله عمده فروشان و شرکت های پخش کالا می‌ بایست در سامانه جامع انبارها ثبت نام و مشخصات و میزان خرید و فروش خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

رئیس سازمان صمت استان فارس در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلفات اقتصادی از قبیل گرانفروشی، احتکار و قاچاق را با ستاد خبری این سازمان یا سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی نمایند تا در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

 انتهای پیام/س/م
نظرات بینندگان