کد خبر: ۱۴۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹

جشنواره استانی نماز، فراخوان شد

نخستین جشنواره اهمیت و فلسفه نماز در آیینه آیات قرآن با محوریت اهمیت نماز از دیدگاه قرآن را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان این شهرستان و شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در بستر مجازی برگزار می شود.
به گزارش سرویس دریافت خبر فرهنگی شیرازه، نخستین جشنواره اهمیت و فلسفه نماز در آیینه آیات قرآن با محوریت اهمیت نماز از دیدگاه قرآن را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان این شهرستان و شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بر بستر مجازی برگزار می‌کند.

متقاضیان شرکت در جشنواره می‌بایست از ۲ تا ۲۴ بهمن ماه با تماس یا پیامک به یکی از شماره‌های ۰۹۱۷۴۵۳۲۰۹۴ و ۰۹۳۹۷۳۵۶۴۰۸ ثبت‌نام نمایند.

افراد علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه، بایستی فایل pdf کتاب را از آدرس اینترنتی http://farhangawaz.blog.ir دریافت نموده و پس از مطالعه در آزمون روز 25 بهمن ماه شرکت کننذ.

گفتنی است لینک سئوالات آزمون ۲۵ بهمن ماه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت و به ۳ برگزیده آن جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ح/م
نظرات بینندگان