کد خبر: ۱۴۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس؛

اقتدار انقلاب اسلامی محور برنامه‌های دهه فجر فارس خواهد شد/ به گرایش‌های فکری و مسائل جناحی دامن زده نشود

دومین نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و مدیران ارشد استان برگزار شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، دومین نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، معاونین استاندار و مدیران ارشد استانی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در این نشست محورهای برنامه های ایام الله دهه فجر را برشمرد و گفت: بالنده و مقتدر بودن انقلاب اسلامی یکی از مهمترین محورهای این ایام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: باید این مسأله را برای جامعه تبیین کنیم که امروز به رغم همه مشکلات، تحریم ها و دشمنی ها، انقلاب ما بالنده تر و مقتدر تر از همیشه رو به جلو در حال حرکت است.

رضایی با اشاره به عدالت، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، این موضوعات را از ملزومات جامعه امروز دانست و تصریح کرد: دلیل تأکید مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر این مباحث، نیاز هر جامعه و بخصوص جامعه امروز ایران به این مسائل است.

وی با اشاره به اهمیت خودباوری و ایجاد امید و نشاط در جامعه، اذعان داشت: ما باید باور کنیم که می توانیم روی پای خودمان بایستیم و بدون متکی بودن به غرب به ویژه کشوری مثل آمریکا مشکلات خود را حل کنیم.

حجت الاسلام رضایی گفت: نکته ای که کارگروه های دهه فجر می توانند روی آن کار کنند، امید دهی و تبدیل جامعه به جامعه ای با نشاط است چرا که جامعه ای خمود نمی تواند خود باور باشد و به جایی برسد که باور کند میتواند مسائل گوناگون جامعه و کشور را اداره و حل و فصل نماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به کرامت انسانی و وحدت و یکپارچگی جامعه، توجه به این مسائل را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: در بحث دهه فجر نباید به گرایش های فکری و مسائل جناحی دامن بزنیم و باید همه مردم را انقلابی و صاحب انقلاب بدانیم.

وی گفت: نباید بین گرایش های متفاومت جامعه و طرز تفکرهای مختلف خط کش بگذاریم و بدینوسیله بعضی ها را از قافله و مدار انقلاب خارج بدانیم؛ مگر افرادی که به دنبال توطئه بر علیه مردم و نظام اسلامی هستند.

رضایی با اشاره به تحولات جهانی و صلابت و اقتدار نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: امروزه حتی افرادی که اندکی با انقلاب مشکل و زاویه دارند نیز در بحث امنیت اقرار می کنند که جمهوری اسلامی توانسته امنیت را برقرار کند و مسائل اینچنینی، نقطه مشترک بین انقلابی ها و سایرین است که می تواند باعث وحدت و یکپارچگی جامعه نیز گردد.

حجت الاسلام رضایی با تأکید بر ایجاد نشاط و امید در برنامه های ایام الله دهه فجر و بخصوص روز 22 بهمن اذعان داشت: برخی افراد فکر می کنند اسلام با شادی و نشاط مشکلی دارد که بعضاً عملکرد ماهم این موضوع را تشدید نموده اما واقعیت این است که دین طرفدار جشن و شادی در چهارچوب مسائل شرعی و دینی بوده و هست و نگاه ما به 22 بهمن، نگاه به روز جشن انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، مراسم 12 بهمن، آغاز دهه مبارک فجر و ورود قهرمانانه امام خمینی(ره) به ایران، تجلیل از خانواده شهداء و گلباران قبور شهداء، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب و نور افشانی شب 22 بهمن را از برنامه های کلان ایام الله دهه فجر بر شمرد و تصریح کرد: در 22 بهمن وضعیت راهپیمایی، تجمع، راهپیمایی نمادین یا خودرویی و موتوری و سایر موارد در حال بررسی است که احتمالا به مورد آخر باید پرداخته و برنامه ریزی شود.

گفتنی است در پایان پس از استماع گزارش مدیران کارگروه ها، حضرت آیت الله دژکام در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن ایام الله دهه فجر رهنمود هایی را ارائه نمودند.

انتهای پیام/ح/م
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان