کد خبر: ۱۴۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس:

دستاوردهای انقلاب به درستی برای مردم تشریح شود/ انتقادات به گونه‌ای نباشد که خارج از انصاف و مروت باشد

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی و تبلیغی ما باید به گونه‌ای فعالیت کنند که اینک، شبهات موجود درخصوص انقلاب اسلامی برای جوانان از بین رفته و دستاوردهای انقلاب در سطح جامعه به درستی برای مردم تشریح شود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس با تبریک ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: آنچه که ما در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پس از گذشت بیش از 4 دهه باید آن را به خوبی برای نسل جوان و افکار عمومی چه در سطح داخل و چه در سطح بین‌المللی تشریح کنیم، دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون است و اینکه انقلاب اسلامی تا چه میزان ملت ما و بلکه جهان اسلام و ملت‌های مستضعف را به پیش برده و در تحقق اهدافش موفق بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب امروز بیش از هر زمان دیگر در تلاش هستند تا این تفکر را به جوانان نسل چهارم انقلاب القا کنند، افزود: دشمن با وجود تلاش طی چهار دهه از انقلاب  نتوانسته هیچ اقدامی صورت دهد و  این در حالیست که اقدامات تأثیرگذاری در عرصه ملی و جهانی توسط انقلاب انجام شده است.

انتقادات به گونه‌ای نباشد که خارج از انصاف و مروت باشد

نماینده ولی فقیه در فارس با تصریح بر این موضوع که انتقاد نسبت به مسائل گوناگون در نظام جمهوری اسلامی ایران موضوعی پذیرفته شده و معقول است، تاکید کرد: این موضوع یکی از مزایای انقلاب ماست اما این نکته باید مورد ملاک افراد واقع شود که نباید انتقادات به گونه‌ای باشد که خارج از انصاف و مروت باشد و نظام جمهوری اسلامی و مردم متضرر شوند.

آیت‌الله دژکام بیان کرد: تغییرات و تفکر انقلاب ما موجب شده تا امروز بسیاری از کشورهای جهان از تأثیرات انقلاب اسلامی ایران بهره‌برداری کنند و جهان  معاصر بدون انقلاب اسلامی ایران، قطعا سرنوشت دیگری داشت و به مسیر دیگری می رفت، شما تنها به وضعیت بین المللی ابرقدرتی مانند آمریکا نگاه کنید که در طی این چهار دهه گذشته و به ویژه طی سالهای اخیر، دچار چه تغییرات شگرفی شده و تا چه میزان نفوذ، سلطه‌گری و خوی استکباری آن به مدد انقلاب اسلامی مهار شده است.

دستاوردهای انقلاب به درستی برای مردم تشریح شود

وی ادامه‌داد: دستگاه‌های اجرایی و تبلیغی ما باید به گونه‌ای فعالیت کنند که اینک، شبهات موجود درخصوص انقلاب اسلامی برای جوانان از بین رفته و دستاوردهای انقلاب در سطح جامعه به درستی برای مردم تشریح شود.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: یک انتظار جدی ما این است که پیوست فرهنگی در تمامی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد اما ذکر این نکته نیز قابل اهمیت است که کیفیت فعالیت‌های فرهنگی باید از کمیت آنان فزونی داشته باشد و اگر قرار بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح استان است، برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که کیفیت آنان قابل توجه و قابل دفاع باشد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، دهه فجر
نظرات بینندگان