کد خبر: ۱۴۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
دبیر ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر استان فارس؛

احیای کارآمدی ساختارها در فرایض امربه معروف ونهی ازمنکر جدی است

مهدوی بر لزوم احیای کارآمدی ساختارها در فرایض امربه معروف و نهی ازمنکر تأکید کرد و گفت: شنیدن و گفتن باید در جامعه تبدیل به ارزش شود.
به گزارش سرویس رصد فرهنگی شیرازه، سلیمان مهدوی در جلسه ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس اظهار کرد: کار شورای امربه معروف و نهی ازمنکر احیا و سیاست‌گذاری است و احیا در دانشگاه یعنی اینکه دانشجو به دانشجو بگوید، امر به معروف و نهی از منکر تمدن اسلامی است.

آنا نوشت: وی خطاب به اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: باید ساختارسازی و کارآمدی ساختارها در امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنیم و اقدامات آموزشی، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به استادان، کارکنان و دانشجویان انجام شود و حمایت و معاضدت معنوی، حقوقی و قضائی از افراد آمر صورت پذیرد.

دبیر ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر استان فارس با توصیه به اهتمام بیشتر مسئولان واحدها و مراکز دانشگاهی به وظایف محوله در راستای اجرای هرچه بهتر امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر واحدهای دانشگاهی باید اتاق فکر تشکیل دهند، اعلام برنامه کنیم و در صورت مغایرت اختلاف نظرها را با هم برطرف کنیم. شنیدن و گفتن باید در جامعه تبدیل به ارزش شود و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مأمن و ملجأ مردم باشند.

لزوم احیای کارآمدی ساختارها در فرایض امر به معروف و نهی از منکر/ شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد شیراز تشکیل شد

در ادامه هریک از اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه به بیان ایجاد راهکارها از قبیل ایجاد بستر فرهنگی مناسب، ایجاد راهکارهایی برای افزایش احتمال تأثیر امر به معروف و تشکیل یک کارگروه تحصصی و اتاق فکر در راستای هرچه بهتر اجرای این فریضه مهم در سطح واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس پرداختند.

در پایان جلسه محمدکاظم کاوه‌پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به‌عنوان رئیس و غلامحسین زارع عضو هیئت علمی واحد شیراز به‌عنوان دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر دانشگاه آزاد اسلامی شیراز معرفی شدند.

انتهای پیام/ح/م
نظرات بینندگان