کد خبر: ۱۴۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹

یک متهم تحت تعقیب نهادهای امنیتی و انتظامی در فارس دستگیر شد

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: یک متهم تحت تعقیب نهاد های امنیتی و انتظامی این استان که دارای سوابق متعدد کیفری است، با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر اجتماعی شیرازه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه این متهم فراری دارای سوابق عدیده شرارت، قدرت نمایی با سلاح های سرد و گرم، ضرب جرح‌های متعدد، مواد مخدر و درگیرهای مسلحانه بوده است گفت: این دستگیری با اِشراف اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضایی در حوزه قضایی لارستان و پس از درگیری مسلحانه این شرور با نیروهای امنیتی انجام شد. 

وی افزود: در یک سال اخیر دستگیری مجرمین متواری استان در دستور کار مراجع قضایی ، انتظامی و امنیتی قرار داشته و تاکنون مجرمین متواری زیادی به انحاء مختلف شناسایی ، دستگیر و یا به صورت خود معرف تسلیم قانون شده اند.

موسوی با تأکید بر اینکه یکی از پایه های اساسی امنیت در استان برخورد قاطع با مجرمین متواری است گفت: حفظ و حراست از امنیت جامعه خط قرمز دستگاه قضایی استان است و در همین راستا مجموعه قضایی استان فارس در یک سال اخیر برنامه های منسجمی در راستای مدیریت پرونده های مهم و دستگیری مجرمین متواری داشته است .

عالی ترین مقام ارشد قضایی در استان فارس با هشدار به متهمان متواری تأکید بر عزم راسخ دستگاه قضایی در اجرای عدالت در خصوص متهمین متواری تصریح کرد: دستگاه قضایی در راستای اجرای دستور العمل های امنیتی، دستگیری مجرمین متواری و اجرای عدالت در خصوص این افراد را در قالب برنامه های همکاری و تعاملی مجموعه قضایی با ضابطین دنبال خواهد کرد.

 انتهای پیام/ س/ م
نظرات بینندگان